nieuwe lijst 20-04-2005 deze is goed

Hi Allemaal,

Misschien is het voor jullie toch leuker als iemand de lijst van me wil overnemen.
Ik kan me gewoon best voorstellen dat het moeilijk is als iemand die zwanger is het blijft doen.... Dus bij deze wie wil de lijst van me overnemen? (ik blijf hier nog wel rondhangen)

Melin je wilde graag weten wat NOD is... dat is de dag waarop je hoopt niet ongesteld te worden...

Er zijn veel meiden van de lijst afgegaan de laatste tijd en er gaan er nu weer 2 af.
Sylvia is zwanger.. en Marjon wil graag wat afstand van het forum nemen. Ik heb nog regelmatig kontakt met Aadje dus ik zal af en toe wel horen hoe het met je gaat maar ik hoop zo dat ook voor jou de zon weer eens gaat schijnen.. je verdient het...

Helaas komt kreeft28 ons verstreken.
Ik hoop dat het een beetje met je gaat en dat je hier de steun vindt die je nodig hebt.

Groetjes,

Corina

Angelique, 29 jaar, mk 03-12-04,cur. 10-12, bezig sinds sept.04, NOD  2 mei
Biate, 27 jaar, cur 21 sept. en cur 10 dec bezig sinds juni 04, NOD  3 mei
Bibi, 29 jaar cur 19/10 en 18/1, bezig sinds april 04, NOD ???
Chihiro 32 jaar, bezigs sinds ??, mk 01-04-05, NOD ???
Heksje ?? jaar, miskraam 11-02-05, bezig sinds ??, NOD 8 april
Hella, 27 jaar, mk 16-2-05, bezig sinds sept 04, NOD ???
Hester 36 jaar mk  14-12-04 &  15-02-05 NOD  5 mei
Hilde, 27 jaar,  4 miskramen,   bezig sinds sep 03, NOD ???
Inge, 30 jaar, bezig sinds febr.03, 1 jr.med. molen, 27 dec.mk, IUI  in maart 05  
Ingrid, 32 jaar, mk nov 03/mrt 04, bezig sinds mei/jun 03, NOD ???
Jeanette 37 jaar, mk 05-01-05 bezig sinds aug 04 NOD  30 april
Joyce23, 23 jaar, mk 2-8-04, bezig sinds dec 02, NOD ??
Joyce1975, 29 jaar, mk 13-08-04 en 01-11-04, bezig sinds mei 04, NOD  16 april
Jytte, 23 jaar,mk 10-11-04, bezig sinds feb 04, NOD ???
Kreeft28, ?? jaar, mk april 05, bezig sinds feb 05, NOD 2 mei
Linneke 32 jaar mk 10-03-05 bezig sinds april 04, NOD  30 april
Mariska, mk 29-01-05, bezig sinds sep 04, NOD ???
Melin, 35 jaar, 4 miskramen laatste op 10-04-05 bezig sinds 2000 NOD ?
Monique2, 30 jaar, BBZ aug 03, mk mei 04 & dec. 04,bezig sinds mei 02, NOD?
Nance 29 jaar bezig sinds feb 04, mk 20-06-04 & 10-03-05, NOD ??
Suusje 28 jaar   mk 04-03-05 bezg sinds april 04 NOD ??
Yvon, 32 jaar, mk 15-6-04, bezig sinds aug 04, NOD ??

Hoi Corine,

Ik heb een nieuwe NOD datum want ik ben vandaag ongesteld geworden .
Misschien had ik toch een kleine hoop voor deze maand maar helaas we gaan weer verder.

Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat alles goed met je gaat, laat nog maar lekker zitten daar veilig in je warme buik en zeker 8maand lang nog. Het is zeker ontzettend spannend voor je. Maar hou je taai en heb het vertrouwen dat er best een hele grote kans bestaat dat het nu goed gaat. Ik duim voor je hoor!!

Ik wil de lijst wel op me nemen het kan zijn dat iemand anders zich geroepen voelt dan doen we het gewoon samen. Dus bij deze. Ik hoop dat ik hem dan gauw aan iemand anders door kan geven (hihihih).

Dus voor mezelf zal ik de datum wel aanpassen en ik wil je trouwens hier niet meer zien met slecht nieuws!! beloofd!. Alleen maar goed nieuws mag je hier vertellen.

Groetjes en liefs Bibi

he corine,
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! had niet begrepen dat je zwanger bent.(sorry met mezelf bezig)
ik hoop voor je dat alles goed gaat dit keer!!!
ik begin morgen weer voor het eerst met werken na mijn miskraam.
ben zelf verpleegkundige in een ziekenhuis wel is waar op orthopedie/urologie.
vandaag wel een vergadering gehad. dus iedereen gezien. heb me verhaal alweer kunnen vertellen. dan heb ik dat niet op mijn eerste werkdag.
ben benieuwd.
bedankt voor je reactie.
ik zal duimen en een kaarsje aansteken dat alles goe gaat.
suc6 melin

he corine,
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! had niet begrepen dat je zwanger bent.(sorry met mezelf bezig)
ik hoop voor je dat alles goed gaat dit keer!!!
ik begin morgen weer voor het eerst met werken na mijn miskraam.
ben zelf verpleegkundige in een ziekenhuis wel is waar op orthopedie/urologie.
vandaag wel een vergadering gehad. dus iedereen gezien. heb me verhaal alweer kunnen vertellen. dan heb ik dat niet op mijn eerste werkdag.
ben benieuwd.
bedankt voor je reactie.
ik zal duimen en een kaarsje aansteken dat alles goe gaat.
suc6 melin

Hoi allemaal,

Corine, allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik reageer niet zoveel op dit forum maar lees en leef wel steeds mee. Wat zul je je gelukkig voelen met je zwangerschap.

Ik heb 6,5 week geleden een miskraam gehad en werd maar niet ongesteld maar nu ben ik 17 april (gelukkig) ongesteld geworden. We kunnen er weer tegenaan. Mijn cyclus is onregelmatig maar ik houd m'n NOD maar op 22 mei (als Bibi de lijst gaat bijhouden; wil je m'n NOD aanpassen)?

Het zwangerschapsvirus heeft flink toegeslagen de afgelopen dagen. Hopen dat het ons allemaal treft!

liefs,
Suzanne

Hi Meiden,

Bedankt voor jullie reakties.
Bibi onwijs lief van je dat je het wilt overnemen.
Ik hoop dat je de lijst inderdaad niet lang zult houden...hihihihihi
Dat ie maar veel doorgegeven mag worden.
Morgen ga ik naar het ziekenhuis want ik ben ingeloot voor het onderzoek Alife.
Voor degene die het niet kennen dit is een studie naar miskramen. Je wordt in een van de 3 groepen ingedeeld. Je krijgt dan of een placebo, of een medicijn of medicijn met bloedverdunners spuiten. In Amerika is bewezen dat 80% van de miskramen voorkomen kan worden met bloedverdunners. Daarbij krijg je elke week een echo en wordt je heel erg serieus genomen. Wie weet kan ik mezelf en andere hier dus mee gaan helpen.

Groetjes,

Corina

Terug
Bovenaan