Nieuwe Maart 2010 Mama

Hallo, ik ben Laura, 22 jaar jong en nu precies 7 weken zwanger van onze eerste..
Het ging allemaal heel erg snel, iets wat we totaal niet verwacht hadden.. Maar ik ben nog maar 13 weken geleden gestopt met de pil, 1 keer ongesteld geweest, en toen was het al raak.. (ik ben door het grote aantal hormonen van de pil 2 jaar niet ongesteld geweest, ondanks dat ik stopweken hield).

Het gaat echt super goed, ik heb tot nu toe bijna geen kwaaltjes.. Alleen de eerste twee weken (week 4 en 5 dus) wel groeipijnen.. En natuurlijk heb ik gevoelige borsten..

Verder wil ik alle MaartMama's ook feliciteren :D

Groetjes Laura en Dinkie

Hoi Laura,

Gefeliciteerd!!
Mooi gevoel he dat je zwanger bent.
Ik ben zelf 9 a 10 weken zwanger voor de eerte keer ook!
Volgende week krijg ik mijn eerste echo en ik kan niet wachten!
Heb inderdaad ook groeipijnen gehad in het begin... liep er gewoon krom van haha. Nu heb ik last van misselijkheid heel de dag maar ook dat word al minder gelukkig.
Maar ja het hoort erbij he, straks dan heb je je wonder in je armen en ben je dit echt weer vergeten!

Groetjes,
Marijke

GEFELICITEERD! Geweldig dat het zo snel raak is!
Ik zelf heb heel lang moeten wachten, maar uiteindelijk nu toch zwanger van ons 2e kindje dmv IVF.

Geniet van je zwangerschap!

Liefs Nicole (25 jr en vandaag precies 9 weken zw)

PS heb je al een 1e echo gehad?

Hee :D Dankjewel al voor de leuke reacties..
Het is inderdaad een heerlijk gevoel, zwanger zijn.. <3

@Nicole: Ik heb nog geen echo gehad. 17 augustus moet ik voor het eerst naar de VK voor een intake gesprek.

Heee gefeli he! En weet je,welopen preciesgelijk! Ik heb vandaag (door een mk)mijn tweede echo al gehad en alles is eindelijk goed! Prachtigkloppend hartje en het groeit als een tirelier! Gaat helemaalgoedkomen dezekeer,hoop ik!
tis overigens mijn derde! (tweekids bij mijn ex,dus voor mijn 'nieuwe' vriend de eerste!)
geniet ervan he! Ik ga het nu ook proberen tedoen!
gr

Terug
Bovenaan