Nieuwe mama hier

A

Anoniem

Guest
Hallo, Ik ben de mama van Jasmijn.
Het lijkt mij erg leuk om met jullie mee te doen. Ooit (een jaar ofzo terug) toen kwam ik hier regelmatig maar ik ben toen overgestapt naar een ander forum, waar ik nu nog steeds heel vaak kom. Maar het is volgens mij ook erg gezellig hier dus vandaar
En nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk!!

Jasmijn is van 17 juli '06, 15 maanden nu. Alles gaat prima met haar!!

We wonen in Veenendaal , ben zelf getrouwd en 29 jaar.

Nou groetjes, Esther

Hoi Esther,

Leuk dat je ons weer gevonden hebt. Het is hier echt heel gezellig. Als je foto's hebt van je dochtertje....... Wij zijn nl dol op foto's.

Jolanda

Leuk, nog een 'nieuwe' mama erbij! Welkom enne......... foto's!!

Groetjes
Susan

Hee Estehr en Jasmijn,
Goh, hoe hebben jullie de weg naar dit forum zo gevonden joh?
Het was gezellig vanochtend, idd nu niet weer een jaar wachten. We richten gewoon een Petenbosmeidengroep op! En dan bestormen we  over een kleine 3 jaar massaal de Burcht of de Ceder (arme juf...). Ga jij Jasmijn trouwens nog opgeven voor de psz?
Groetjes, Rianne en Lydia

Nou het lukt me niet een foto te plaatsen. Ben vergeten hoe het ook alweer moest. Wie kan dat even uitleggen? Of staat het ergens?

Ja, een meidengroep in Petenbos. hihi Zal nog moeilijk worden met al die jongens. Misschien moeten we maar een oproepje plaatsen bij de super. haha

Ja, ik wil haar wel naar de psz brengen. Polletje Pluim aan de middellaan. En jij?
Maar vanaf wanneer is lastig vind ik. Denk volgend jaar september ofzo.

Je kunt je foto gewoon kopieren vanaf Hyves.
En de psz is hier pas vanaf 2 1/2 jaar oud. Ik heb haar al opgegeven, Polletje Pluim idd, maar officieel kan dat pas vanaf januari 2008 en dan kan ze vanaf januari 2009 terecht.

Terug
Bovenaan