Nieuwe mama in spe!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik kom ook vast een kijkje nemen...
heb 2 mnd geleden mijn spiraal laten verwijderen. Nu mijn 2e ei en 5 dagen overtijd!! Al 2 testen gedaan maar beiden negatief :(

Volgens mij heb je bij het verwijderen van je spiraal gewoon meteen je normale cyclus weer terug toch?
Heb verder niet echt zwangerschaps verschijnselen, alleen een beetje lichte buikpijn maar niet zoals het voelt bij een menstruatie.

Ben benieuwd, wacht het nog even af en vandeweek nog maar een test?
Merk wel dat de hoop en het verlangen heel groot worden als je eenmaal serieus aan 'de slag' gaat.

Ik hou jullie op de hoogte!

Welkom

Het hoefd niet direct een nomale cyclus te zijn.. bij mij is de 31ste het spiraaltje verwijderd werd.de 2de ongesteld en 16dagen later weer ongesteld..

Ik hoop voor je dat je een positieve test ktijgt

Welkom! Het blijven hormonen en je lichaam kan raar in elkaar zitten hoor..... Hopelijk is je cyclus snel weer normaal!

Die hormonen ja, die zijn erg vervelend. Die laten je denken zwanger te zijn. Lees hier heel vaak dat ook met een spiraal het nog een paar maanden kan duren voor je cyclus normaal is. Hoop natuurlijk dat de test posituef word maar mijn ervaring is dat je gewoon weer verder gaat naar de volgende maand.
sycces ermee.
Gr.

Hoi hoi,

Welkom hier!
Ik heb geen ervaring met een spiraaltje, maar wel met het lange wachten! Is en blijft niet leuk.

Maar heel veel succes verder, en tot spreeks!
Liefss

Ha welkom,

Ik had ook een spiraaltje.
Maar een loodspiraaltje. Bewust 1 zonder hormonen.
Ik dacht ook dat je cyclus dat eigenlijk gewoon bleef.
Maar ik heb gemerkt dat dat niet helemaal klopte.
Heb kortere maar vooral ook langere cyclussen gehad dan tijdens het spiraaltje.

Ik was na 7 rondes zwanger. Ben nu 8 weken.
Maar bij mijn vorige had ik ook een spiraal en daarbij was ik al na 2 rondes zwanger.

Hoop dat het een beetje vlot gaat voor je!

Liefs een Maart-mama

Hallo rena,

Van harte welkom op deze site.
Ik heb mijn spiraal (mirena) eruit laten halen halverwege mei. Vlak na mijn menstruatie heb toen een dag een beetje bloedverlies gehad. Toen de spiraal eruit was ben ik gewoon de volgende nod ongesteld geworden. Ik heb een springende cyclus maar ben tot nu toe op de verwachte data de rode duivels zien komen. zit nu in ronde drie en hoop dat het deze keer raak is al heb ik het idee van niet waarom ik dit idee nu al heb geen idee.

hopelijk heb je wat aan mijn verhaal.

groetjes 3x mama

welkom,
je lichaam zal ook na een spiraal weer in een ritme komen, soms krijg je dat wel meteen, maar soms dus ook niet.

Terug
Bovenaan