nieuwe mama

hallo allemaal

Ik ben nieuw hier, en zwanger van de 2e..
echt super blij mee..alleen nu de vraag: herkennen jullie dat je buik al eerder gaat groeien bij de 2e?
en ik ben nog helemaal niet echt misselijk geweest, nu is het nog pril maar bij de eerste had ik last van ochtendmisselijkheid..nu vooral vermoeidheid en stemmings wisselingen..
En hebben jullie tips wanneer je het aan je andere kindje verteld?mn dochter is 4...

groetjes E.G
 
hoi van harte gefeliciteerd.
ik moest nog ongi worden en mensen zagen het al aan me dat ik zwanger was .
En aan de ene kant is het ook wel logische want er is al ruimte geweest voor een baby en je lichaam herkent het hormon en gaat gelijk aan het werk .
En wanneer je het je kindje gaat vertellen is voor iedereen weer anders ik heb mijn kinderen de test aan hun vader laten geven dus wisten het al vanaf het begin .
Bewust voor gekozen omdat als ik niet lekker word of heel moe ben dat ze weten waardoor het komt .
En het heeft bij ons goed geholpen en ben nu 23 wk zwanger .
het is een keus die je samen maakt en je kijkt natuurlijk ook naar je kindje van hoe zou het er op reageren .
heel veel succes met je besluit en geniet lekker van je zwangerschap

gr evelien
 
hoi evelien

bedankt voor je reactie..
Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap..
Mijn dochter is 4 en als ik vertel dat er een baby in mn buik zit weet denk ik de hele wereld het haha..en we willen nog even wachten met vertellen, zover dat lukt..mn buik is al wat opgezet..
eerst volgende week maar eens naar de gynacoloog, kijken of alles goed is..gister had ik nog nergens last van maar ik liep nu bijna kokhalzend boodschappen te doen vanochtend..

groetjes elize
 
hi
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

idd je buik is bij een tweede veel sneller al gebold!

ik zou het zelf ook vertellen, net voordat je het naar buiten gaat brengen..

groetjes
 
Terug
Bovenaan