Nieuwe mensen leren kennen.

<p>Hi (aanstaande) mama’s. Zoals wellicht anderen ook wel merken is dat als je als eerste en/of enige zwanger raakt op werk of in een vriendenkringetje dan merk je al snel dat er geen raakvlakken meer zijn en dat je behoefte heb aan andere gesprekken.   Daarom leek het mij leuk hier een oproepje te plaatsen, voor wie daar ook tegen aan loopt en zin heb om in deze bizarre tijd, nieuwe mensen te leren kennen! Ik ben uitgerekend 3 december. Zwanger van ons eerste kindje. We wonen samen al een aantal jaren, met onze papegaai Tony.  Wij wonen in de Zaanstreek, assendelft  . Groetjes, Vivian </p>

Hai, ik ben momenteel zwanger van ons tweede kindje. Van mijn vriendinnen heeft echter nog niemand kinderen dus ik merk inderdaad ook dat ik soms graag meer over mijn zwangerschap en kindje zou willen praten. Omdat het bij enkele vriendinnen niet lukt ik zwanger te worden, wil ik dat bij hen niet teveel doen. Maar zeker in deze tijd waarin je sowieso al minder mensen spreekt, is het nu best een beetje eenzaam. Dan is het toch wel fijn om op dit forum wat anderen te ontmoeten :)

Herkenbaar hoor. Ik ben dan wel niet zwanger meer (mijn naam doet anders vermoeden ;) ) maar heb twee kinderen van 3 en bijna 1. Ook hier weinig contact en de vriendinnen die ik had hebben geen kinderen dus geen raakvlakken daar

Terug
Bovenaan