Nieuwe mijlpaal.....

A

Anoniem

Guest
Toen ik Sophie vanmiddag op ging halen bij het KDV, lag er een mooie map in haar bakje......... Met daarin het kennismakingsschema voor de peutergroep! Mijn kleine meisje is de babygroep ontgroeit en stroomt al per 1 januari aanstaande door naar het Zeeroversnest (de peutergroep heet zo, alles is in pipi langkous thematiek bij ons op het kdv)

Ik vind het zo dubbel: trots ben ik op mijn kleine bijdehandtje, zo vrolijk en ondernemend. Maar ook een beetje verdrietig: dag babytijd, dag klein afhankelijk mensje. Welkom mini-peutertje, stoer en lief en eigenlijk nog steeds zo klein............

Liefs
Susan

Dat is inderdaad een mijlpaal!
Ik vind het vreselijk om afscheid te nemen van de baby tijd en toch vind ik alle mijlpalen ook weer fantastisch.
Een heel dubbel gevoel,de tijd glipt ons door de vingers en je kunt er niets aan doen.
Terwijl je je  stiekem ook wel weer verheugd op alles wat nog komen zal!
Wel weer spannend hoor.
Groetjes tanja.

Hey Sophie, wat wordt jij al een grote meid zeg! Nu al naar het Zeeroversnest!
Bij Fabio op het KDV mogen ze pas "naar boven" als ze 2 zijn!

Tja Susan, kleine meisjes worden groot, al gaat het soms wel een beetje té snel allemaal vind ik...

Groetjes van Cissy

hey Suzan...

Jouw grote stoere kleine  meid al naar het zeeroversnest..
Dat is inderdaad een echte mijlpaal!! Maar daar leert ze ook wel weer heel veel van alle grote kinderen!!

Wat worden ze toch snel groot!!   ***zucht***

Liefs lonneke

Wowie!!! het roversnest klinkt inderdaad al heel stoer!
Wat zal ze daar dan weer voor spannende dingen gaan leren en ontdekken???
Heerlijk toch..

Esmé mv Kay

Hoi Susan,

Ja wat kan het allemaal dubbel zijn he! Kan het me zo voorstellen, maar het klinkt wel heel stoer het Zeeroversnest. Hier hebben ze maar 1 groep, dus weinig verandering, is wel eens jammer, want het zijn van die mooie bakens in hun leven.

Gister was ik in het zwembad en was Tess aan het omkleden naast ons een kleintje en dan bedoel ik echt nog klein, wat lijkt mijn kleine meisje dan groot. Toch als ze 's nacht een keer huilend wakker wordt dan is mijn grote meisje opeens weer een heel klein meisje en kruipt lekker in mama. Ieder moment is genieten... wat kan je toch veel houden van je kindje.

Geniet van je beide kanjers,

Liefs Nanda

Hoi Susan,
Jouw Sophietje was al een tijdje geen babietje meer hoor ! Zo lekker eigenwijs en stoer als ze is!
Maar soms gebeurt er inderdaad iets en dan wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt. Een overgang naar een nieuwe groep, het uitzoeken van babykleertjes of een "echte" baby bewonderen. Dan is je eigen "kleintje" opeens ZOOO groot en dan denk je "wanneer is dit gebeurd? En waarom heb ik dat niet gemerkt?" Haha!
Wel een goed teken hoor dat het allemaal zo "geruisloos" gaat! Geniet maar lekker van je koningskoppeltje!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan