nieuwe moeder

hallo nieuwe moeders ik lees het forum vaak en heb me nu ook aangemeld, het valt niet mee zo'n klein wezentje die voledig afhankelijk van je is.ik hou zo veel van haar dat het beangstigend is maar ook geweldig. ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik zo,n moederkloek zou worden.mijn dochter  is na twee weken overtijd op 9-1 geboren en sinds dien staat zij bij mij op nummer 1. dat had ik niet verwacht.hebben jullie daar ook "last"van?

hoi

leuk dat je meegaat tikken! En tja ben ook helemaal verliefd op mijn dochtertje Indy (16-12) ging deze keer sneller dan bij mijn oudste, daarbij duurde het echt even voor ik aan het idee gewend was dat ze bij mij hoorde.

groetjes

Ja hoor, heel herkenbaar. Ik was meteen gek op mijn grietje, maar had wel het gevoel dat ze om 5 uur met de kraamhulp mee naar huis zou gaan... Maar ik word iedere dag verliefder! Ik merk overigens wel dat dat bij  mijn man (die ook gek op haar is) langzamer gaat. Hij is dol op haar, maar nog doller op mij, dus zou Esther wel even een dagje uit willen besteden zodat we weer eens 'gewoon' samen kunnen zijn. Moet ik nog niet aan denken. Is dat bij jullie ook zo?

nee moet er  niet aan denken. ik moet haar volgende week een halve dag naar de kinder opvang brengen om te wennen, en ik zie er nu al tegen op. mijn kleine hummel bij vreemde mensen achter laten vreselijk

Terug
Bovenaan