Nieuwe naam pure noodzaak

Zo, eindelijk kan ik weer schrijven en reageren.
Ik kon helemaal niets meer met mijn oude account.
Nu heb ik een nieuwe naam, was eerst nogeentje en nu Spruitje3. Maar ik heet gewoon Patricia ;-)

Hier alles goed. Heb met 18 weken (2 weken geleden) een echo laten maken samen met de kinderen. We krijgen een klein menneke erbij. De kinderen zijn helemaal gelukkig, die wilde ook een broertje! En ons maakte het niets uit, we hebben al een dochter en een zoontje, helemaal goed dus.
Alles zag er verder goed uit. Ik en vrijdag 20 weken en heb volgende week vrijdag mijn 20 weken echo. Ook weer helemaal spannend. Ik voel ons kleine mannetje al heel goed en ook regelmatig. Vind het weer helemaal wonderlijk.

Met jullie ook alles goed dames!?

Hoi Patricia,

Vervelend dat je niet kon inlogen, mede door dit probleem waar veel van ons last van hebben, hebben we ook een gesloten facebook pagina geopend, waar alleen leden dingen kunnen posten en lezen, misschien een idee om ook lid te worden? als je mijn op je facebook toevoegt zorg ik er voor dat je in de groep komt. https://www.facebook.com/natasja.debruin.5

Fijn dat alles met de 18 weken echo er goed uit zag!! nu even afwachten op de 20 weken echo, komt vast goed!

Hier gaat ook alles goed, voel de kleine ook veel, volgende week vrijdag hebben wij de 20 weken echo, vind het erg spannend

Liefs Natasja

Terug
Bovenaan