Nieuwe namen...Nermal...Ibbeltje..ForeverFriends...Lily...hopeless, vergeet ik nog iemand? Welkom!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!!

Heb weinig tijd vandaag...maar ik zag nu zoveel nieuwe namen bij elkaar!!
Dus even een gezamenlijk berichtje aan jullie allemaal....
Gezellig dat jullie erbij komen....hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Het is hier op dit forum heel erg fijn!! Er zitten alleen maar lieve meiden!!

Dus schrijf van je af....wij reageren... allemaal tegelijk...om en om....we leven in ieder geval met elkaar mee!

Dit plaatje vond ik ook
leuk..dus die doe ik er nog bij...

Allemaal heel veel succes gewenst!!

Liefs Linnepinnie

Hoi Linnepinnie,

Bedankt voor je welkomstberichtje. Ik voel mij al helemaal thuis op dit forum. Heerlijk om je verhaal bij andere lieve meiden  kwijt te kunnen die je tenminste begrijpen!

Groetjes Ibbeltje

HI HI,
thanks voor de lieve woorden.....ik denk dat we echt heel veel steun aan mekaar zullen hebben....
maarehhh hoe kom je toch aan al die mooie plaatjes???? download je ze ergens vandaan?????

gr
FF

hoi meiden ,

van harte ,

je kan hier vragen stellen, huilen ,lachen en heel goed je verhaal kwijt

er is altijd wel iemand die reageert.

hopelijk zijn jullie niet lang op dit forum ( en wij ook niet meer)

maar zolang jullie er zijn. hoop ik dat ook jullie veel steun vinden net als ons

tot spreeks

groetjes moekje

Ha Linnepinnie,

Heel erg bedankt voor je warme welkom. Ik merkte al meteen na mijn eerste berichtje dat hier een stel lieve meiden "rondhangen". Alvast bedankt voor de eerste steun !!  

Ik had volgens mij al iedereen persoonlijk welkom geheten, maar hier komt hij nog een keer.

Hallo,

Bedankt voor je warme welkom.

gr. Noortje

p.s. Trouwens, even ter verduidelijking: Nermal is een oud bijnaampje, naar het neefje van Garfield. Noortje en vele andere varianten op mijn naam waren al vergeven als gebruikersnaam, dus ik wist ff niks beters.

Terug
Bovenaan