Nieuwe NOD en vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Wilde toch even mijn nieuwe NOD doorgeven;stond op 7 okt en ben dus 9 dgn te vroeg.... w.s door de pregnyl injectie,denk ik. Weer mijn oude cyclus van 22dgn..Dus daar ga ik maar weer vanuit.
Ronde 12 zal dan zijn op 19 okt.

En mijn vraagje; wat betreft de tip foliumzuur-zink voor mijn man,dit kan ik niet in deze combinatie krijgen maar wel apart,is dit ook de bedoeling?? Wie weet raad?

gr. petra (en natuurlijk iedereen succes!)

Hallo Petra,

Ik kan je helaas geen antwoord op jouw vraag geven over het foliumzuur/zink, hoewel ik denk dat het apart gewoon goed is.

Wel heb ik een vraag aan jou:
Ik zag dat je het hebt over je oude cyclus van 22 dagen. Had je toen wel een eisprong? Ik heb wel eens gelezen dat je cyclus te kort kan zijn voor een eisprong. Die van mij is namelijk 23 dagen.

Misschien stel ik een hele domme vraag, want ik weet niet waar het medicijn pregnyl voor is.

Zou je toch een antwoord willen geven?
Alvast bedankt,

Empé

Ho ho!! er worden hier geen domme vragen gesteld..alleen maar goede,dus is deze ook goed!!
Ik had zeker weten een eisprong,dat hebben ze geconstateerd ande hand van mijn templijst en de hormonentest(d.m.v bloed prikken)Het klopt idd dat het kan dat je geen eisprong hebt bij een korte cyckus,maar waar precies de grens ligt...tot 20 ofzo??
De pregnylinjectie was ter stimulatie van mijn eitjes i.v.m de op het laatste moment niet doorgegane IUI poging.(insemineren)
Hopelijk is het duidelijk enne vragen staat vrij hoor!! (ik ben/was ook een "leek" en leer nog steeds)
gr. petra

Terug
Bovenaan