nieuwe NOD en vraagje

Hoi meiden,
Wilde toch even mijn nieuwe NOD doorgeven;stond op 7 okt en ben dus 9 dgn te vroeg.... w.s door de pregnyl injectie,denk ik. Weer mijn oude cyclus van 22dgn..Dus daar ga ik maar weer vanuit.
Ronde 12 zal dan zijn op 19 okt.

En mijn vraagje; wat betreft de tip foliumzuur-zink voor mijn man,dit kan ik niet in deze combinatie krijgen maar wel apart,is dit ook de bedoeling?? Wie weet raad?

gr. petra (en natuurlijk iedereen succes!)

He Flower, in principe was dit de eerste en de laatste injectie vd IUI behandeling die dus vlak voor de inseminatie niet doorging.Deze was om mijn eitjes te stimuleren.(voor niets dus)
We hebben info gesprek, ivf eind november.
gr. petra

Hoi Petra,

Mijn man slikt 's ochtend 2 zinktabletten van ieder 25mg en 1 x vitamine C 1000. 's avonds slikt hij een multivitamine van mij omdat daar de foliumzuur in zit. (davitamon femnatal)
Deze info heb ik van de gyn. uit onderzoeken en via advies van dames die het aangeraden hebben gekregen van hun gyn. Over een paar weken heeft hij weer een test dus dan kan ik meer zeggen over het resultaat.

Liefs Inge

Ben benieuwd wat de uitslag van jouw man zal zijn,de mijne is deze week met dit alles begonnen. Hopelijk zullen ze bij het info gesprek nog een zaadtest willen,kunnen we kijken of het geholpen heeft!

Terug
Bovenaan