Nieuwe NOD-lijst 25 juli

Hallo lieve meiden,

Na de discussie van vorige week hierbij de nieuwe NOD-lijst. De tip van Costa over de zwangere dames lijkt mij ook een hele goede, wat mij betreft staan deze dames er gewoon een maandje op! Geeft ons toch ook weer goede hoop toch?!? Hoewel het natuurlijk soms best moeilijk is, we willen allemaal wel!
Ik heb ook de gegevens over de mk's e.d. eruit gehaald, dat vond ik ook wel een goeie tip?!? Als er meiden zijn die daar anders over denken dan hoor ik het wel!
Wat mij betreft, heb nu vakantie!!!! (Costa, kun jij een zonnedansje doen, ik vind dit weer niet leuheuk!!!!  Doe mij maar broeierig. Maar goed, de klusdagen zijn weer voorbij, moet echt leren weer op m'n lijf te vertrouwen. Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik, toen ik zwanger raakte, heel veel van dat cervixslijm had. Ik heb dat na m'n miskraam eigenlijk niet meer echt gehad, en heb gelezen dat het noodzakelijk is om zwanger te raken, omdat dat zeg maar het transportmiddel is van de zaadjes! Hoezo er niet mee bezig zijn !!
Maar goed, we hebben ons best gedaan en ik heb mezelf voorgenomen me deze maand niet gek te testen..........!! Ben benieuwd of het lukt! Sommige meiden hier kunnen dat zo goed!!! Ik ga het ook proberen! (kan alleen niet garanderen dat me dat ook gaat lukken...... dus niet boos worden dan hoor!!)
Nou meiden, klusze, wachtze of ff slikken, maar ik denk dat we wel met z'n allen hier, of je nou net een miskraam hebt gehad, of meerdere, of weer zwanger bent en daardoor onzeker, veel aan elkaar hebben toch!?! Amen!!

O ja, als er mensen zijn die  op de lijst staan en dat niet willen dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Of zijn er (helaas) nog nieuwe meiden die erop willen?! En als  iemand er opmerkingen over heeft hoor ik het ook wel oke?
Liefs Solleke

Naam leeftijd Ronde NOD
Ange NOD 29 juli
Angelique 29jr NOD ????
Biate 27jr NOD 27 Juli
Bibi 29jr
Britt 29jr NOD 7 juli
Claudia99 30jr NOD 8 augustus
Corina 34jr
Costa68 37jr NOD 13 augustus
Em 32jr NOD 22 juli
Heksje NOD ????
Hella 27jr NOD ????
Hester1 NOD 13 juli
Ineke75 30jr 5 NOD 15 augustus
Inge 31jr NOD 19 juni
Jytte 23jr NOD ????
Kat 31jr 4 NOD 30 juli
Liselotte 35jr NOD 29 Mei
mamavanj ?? ?? NOD ???
Nance 29jr NOD ????
Noor 36jr NOD 2 juni
Solleke 28jr 3 NOD 6 augustus
Suusje 28jr NOD 22 Mei
Tryce 30jr NOD 23 juni
Astrid 34jr zwanger!!!
Cor 26jr zwanger!!!
Issabel 30jr zwanger!!!
Kreeft28 28jr zwanger!!!
Linneke 32jr zwanger!!!
Miep 35jr zwanger!!!
Winnie 29jr zwanger!!!

Hoi Solleke,

Mooi lijstje hoor. Ik ben 1 van die meiden waarbij het prima lukt om rustig en ontspannen af te wachten op mijn NOD....... dus niet he!! Voel me zelfs nu alweer 2 dagen misselijk   en zit nog maar op dag 10!! Zo stom. Voor mijn gevoel ben ik er echt nog niet mee bezig om eventueel zwanger te kunnen zijn. Kan ook helemaal niet natuurlijk. Wel bezig met rekenen... Maar goed. Toch ook wel een leuke periode hoor om er zo mee bezig te zijn. Dit omdat ik al langer graag zwanger wilde worden maar vriendje het er nog niet aan toe had. Nu dan eindelijk gestopt te zijn met de pil...al even zwanger geweest te zijn en nu weer verder....
Kijk zo uit   naar dat moment van een positieve test!!! Geweldig.

Hoop dat het voor jou deze maand raak zal zijn natuurlijk!
Groetjes Ineke

Hoi Solleke,

goed verhaal en een mooie lijst heb je gemaakt. Mijn gegevens voor een volgende keer zijn, 34jaar, 3e ronde, NOD???????? Succes met zwanger worden en er niet aan denken,jaja, alsof we dat kunnen, en een heeele fijne vakantie met veel mooier weer dan het nu is.

Hallo!
Kon ff niet reageren omdat mijn compu out of order was. Maar het is ons deze maand ook gelukt!!! Yes! Ben natuurlijk super onzeker, maar dat is logisch na een mk. Afgelopen dinsdag wel al het hartje zien kloppen, erg ontroerend. Maar bleek minder ver dan ik dacht. Ik dacht nl. 8,3 weken, maar bleek 6,2 weken. Het hartje was wel erg krachtig dus duidelijk te zien. Over twee weken naar de verlosk. en dan weer twee weken later een echo om te bepalen hoever ik ben. Spannend!
Voor de andere dames: !!! Greetz Tryce

Hoi Solleke,

Ik ben vanaf half maart hier niet meer geweest. Dit omdat ik even niet te erg bezig wilde zijn met zwanger worden.
Maar toen ik hier weer even ging snuffelen, zag ik dat ik nog trouw op deze lijst werd gezet.
Maar ik kan je vertellen, dat ik sinds zondag weet dat ik weer zwanger ben.
Erg bij durf ik nog niet te zijn, want ik heb 2 mk's achter de rug.
Als alles goed blijft gaan, ben ik ongeveer 30 maart uitgerekent.

Wel wil ik even zeggen dat ik ovulatietesten heb gebruikt. En dat ik het heel duidelijk vond. Ze hebben mij echt geholpen om mijn vruchtbare dagen te vinden.

Meiden, allemaal heel veel succes. En ik hoop dat jullie hier snel weg zijn.
En dat we nooit hier meer terug hoeven te komen.

Liefs Nance

hoi hoi!!

Nou ik kom je opvrolijken hoor!! Ik ga deze week weer werken, dus dan zal het zonnetje ook wel weer gaan schijnen!! hihi, dat heb ik nou altijd!!

Ik wil op zich ook wel op de lijst, maar aangezien ik net mijn curatage heb gehad heb ik totaal geen idee, wat er wanneer gaat komen, dus wacht nog even tot ik weer enig ritme heb!!

Maar de lijst zwangere wordt zo wel langer, en dat geeft me in ieder geval erg veel vertrouwen in de toekomst!!

Nou fijne vakantie!!

groetjes Patricia

Terug
Bovenaan