nieuwe nod na hsg ?

ik weet nog niet wanneer mijn nieuwe nod is , aangezien ik 3 weken lang heb gebloed na mijn hsg maar , na eigen berekening zou ik denken rond de 18de augustus maar , zeker weten doe ik het dus niet dus , als ik 1 september nog niet ongi ben dan ga ik pas testen dus , dit duurt nog een hele tijd sorry meiden

Hoi Hoi,

tsjee....Janet.....wat hebben ze jou goed te pakken gehad met die hsg zeg!!!!!
Dacht dat ik al veel bloed verloren was maar 3 weken!!
Mijn cyclus was, ondanks dat bloedverlies, niet onderbroken. Dus gewoon 28 dagen. Misschien dat het bij jou ook meevalt. Misschien wordt je wel niet meer ongesteld!!! Dat zou mooi zijn! Ik had zelf niet zo'n goed gevoel over een eventuele zwangerschap na die hsg. Had 's maandags mijn hsg en dinsdags mijn ei. Ze zeggen wel dat dat niets uitmaakt, maar toch...zat me niet lekker.

Zal heeeeel hard duimen!!
Liefs Anne

bij mij was dat ook zo , op de maandag hsg en op dinsdag mijn ei
wanneer heb jij de hsg gehad dan ?
zullen we samen gaan duimen dat we nu dan eindelijk zwanger mogen geraken ?
de anderen hier zijn bijna allemaal alverder in de molen en daar kan ik niet over mee praten ( iui en ivf en dat soort dingen ) hoe zit het met jou ?

Hoi Janet,

Mijn hsg was in april. Ben vanaf januari in het ziekenhuis bezig. Heb steeds vroege miskramen. Moet nu weer  een half jaar afwachten, in november mag ik weer terugkomen....al hoop ik eerder voor een 'leuke'echo natuurlijk. Het effect van de hsg was bij mij positief, was die cyclus ook weer zwanger, maar ging niet goed. Had ook het idee dat de zaadjes nog een extra weerstand moesten overwinnen; de contrastvloeistof. Volgens mijn gyn maakte dat echter niets uit.

Hoe lang zijn jullie zo al bezig? Heb jij al een laparoscopie gehad? Lijkt me echt doodeng! Heb het niet zo op ok's!
De meeste hier zijn inderdaad al verder als ons, en met een behandeling bezig.
Nooit geweten dat het 'zwanger worden' me zo bezig kon houden!   Wil er niet te veel aan denken maar ben er continu mee bezig.

Hopelijk testen we heeeeeel snel positief en blijft 'ie ook goed zitten!!!

Groetjes Anne

Hoi meiden,

Hier een berichtje van iemand die nu 2,5 jaar op het forum zit (helaas).
Even ter geruststelling...de Larascopie is heel goed te doen!! Ik heb het gehad omdat mijn eileiders bij de hsg dicht zaten (en oei dat was pas pijnlijk).
Bij mij hebben ze de boel dus met grof geweld opengemaakt (1 eileider niet helaas) en de boel geinspecteerd. Ik ben dus flink aangepakt en dan nog viel het heel erg goed te doen. Dus als jullie een normale Larascopie krijgen dan is er geen reden tot zorgen hoor! Het is maar heeel even en je bent snel weer op de been. Je hebt bijna geen pijn. Je bent even beurs maar je mag lekker aan de pijnstillers dus het is te vergelijken met ongipijntjes.

Succes met alles! Het komt hopenlijk snel goed!

gr.Inge

wij zijn nu met ronde 20 bezig
ik heb alleen nog maar de hsg gehad
dank je voor de gerustelling inge jeetje 2,5 jaar is al een hele poos al hoewel ik ben dus ook al bijna 2 jaar aan het wachten ( was het al weer zo lang ? , wat vliegt de tijd )

Terug
Bovenaan