nieuwe nod..

A

Anoniem

Guest
Helaas geen leuk verjaardagscadeautje voor mij...maandag wordt ik weer een jaartje ouder (30) en had gehoopt voor mijn dertigste een kind te hebben of zwanger te zijn... niet gelukt helaas,vannacht is in alle heftigheid mijn menstruatie doorgebroken..
dus aanpassingen voor de lijst: ben vanaf maandag 30jaar en mijn mieuwe NoD ronde 14 (dacht ik)12 januari.

alle zwangeren van harte en de rest succes! 2005 wordt ons jaar!!
gr. petra

Balen Petra, jeetje....zag dat jij dezelfde NOD had als ik ( 17 dec. ) dus bij jou zijn ze wat vroeger gekomen :( tis misschien een dooddoener maar hoop voor je dat 2005 wat goeds brengt voor jullie,

Sterke

Groetjes Kaa

Wat balen Petra, dat je toch weer ongi bent geworden. In elk geval nog wel gefeliciteerd met je verjaardag!! Probeer het positieve ervan in te zien (hoe moeilijk dat soms ook is) en geniet van de feestdagen (je mag nu nog lekker alles eten; biefstuk, gerookte zalm, franse kaasjes, en wijn drinken) en op naar de volgende ronde.

Ik zal voor je duimen dat het snel raak is!!

Hoi Petra,

Is het weer zover... Je zou er toch knap de pé van in krijgen! En inderdaad, steeds moet je je toekomstplaatje weer een stukje bijstellen. Ik hoop echt dat 30 voor jou een heel bijzonder jaar wordt!

Veel liefs en fijne verjaardag!

Flink k... zeg!

Maar...laat het niet je humeur bederven op je verjaardag hoor! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

En veel succes in de volgende ronde. Hoop voor je dat het een verlaat verjaardagscadeautje wordt.

Groetjes,
Miranda

Terug
Bovenaan