Nieuwe NOD

A

Anoniem

Guest
Wel handig hoor dat temperaturen, scheelt een zwangerschapstest.

Gisteravond kreeg ik een enorme hoofdpijn, heb er de hele nacht last
van gehad, en vanmorgen heb ik de rode puntmutsjes, de tuin in gestuurd
om wat klusjes te doen.

In ieder geval was deze cyclus 28 dagen lang, dat zijn er 3 meer dan normaal.

De vroeggeboorte heeft toch nog invloed op de cyclus denk ik zo, ik ga
nu toch maar van die 28 dagen uit, mijn nieuwe NOD is dan op 26 juli.

Nieuwe ronde, nieuwe kans (lekker cliche, maar tis wel zo)

Miep

hoi miep jammer van die rode puntmuts,maar wat jij vertelde is zeker waar dat een vroeggeboorte je cyclus in de war stuurt,ik had het ook bij na me miskraam alles moest weer op pijl komen,ik ben het ook om de 28 dagen en kan er de klok weer op gelijk zetten,ik zou morgen ongi moeten worden maar nog niks van voor tekenen te bespeuren.donderdag gaan we voor de eerste iui spannend he zal je voor ons duimen miep.nou een dikke knuf weer van pepe en blijf voor jou ook duimen hoor doei doei

Hoi pepe,

jeetje tijd niets van je gelezen.
Wat spannend die IUI, hopen dat het lukt. En als ik dan weer spontaan zwanger wordt gaan we samen naar het zwanger zijn forum. Jij hangt hier ook al een aardige tijd rond toch?

Ik duim voor je.
Miep

ja miep ik zit hiet op het forom in december 2 jaar kan je nagaan hoe lang we al weer bezig zijn na onze miskraam mij mannetje en ik.gistere 30 juni onze eerste prikles gehad we kwamen niet meer bij zo nerveus waren we,maar het ging allemaal ok,vanavond voor het slapen gaan moet ik 2 clomid tabletjes gaan innememen voor 5 dagen achter elkaar en 7 juli weer terug naar de gyn dan gaat ze kijken hoe het zit met de eitjes,en dan kunnen we eindelijk gaan prikken en ja en dan het goedje van me man nog inbrengen we hopen zo op een goede afloop,nou dikke knuffels weer van pepe en zal aan jou denken dat we ook eens samen naar het zwangere forom kunnen gaan doei doei maar weer.

Terug
Bovenaan