Nieuwe ondeugende streken.....

A

Anoniem

Guest
Jaja wat een ondeugend apie hebben we toch.....

Deed ze eerst als ze haar eten niet meer wilde, alles over de rand van de kinderstoel gooien, nu verstopt ze alles achter haar billen hihi.
Overal eet ze haar korstjes van dr brood, maar thuis... ho maar.
Ze eet de kaas van haar brood, dan ligt al haar brood op haar kinderstoel. Dat legt ze netjes 1 voor 1 terug op haar bordje om daarna 1 voor 1 het brood van de korstjes te eten. Alles ligt weer op de kinderstoel en wordt weer netjes op haar bordje gelegd en dan..... bord over de tafel gegooid!

Ook pakt ze alles wat niet mag en verstopt het graag, zo ben ik sleutels kwijt geweest en speelgoed.
Ze gaat op de onderste tree van de trap zitten en slaan op de tree. Alle aardappelen uit de mand plukken hihi
En sinds vandaag
Als ik NEE zeg gaat ze op de grond liggen huilen (zo beetje als uit die reclame dat die moeder ernaast gaat liggen) en geen idee waar ze dat nou vandaan heeft
Ik negeer haar maar, dan staat ze snel weer op.

Toch lig ik vaak in een deuk om haar hoor. Opvoeden is zo leuk hihi.

Liefs Reneke

Ha ha, wat een boef.
Jasmijn is eigenlijk (nog) niet heel erg ondeugend. Het enige wat ze de laatste tijd doet is aan de stekker bij haar commode zitten. Precies boven het aankleedkussen, naast haar hoofd zit een stopcontact met de stekker van het lampje erin (erg domme plek, i know, maar het was de enige goeie plek voor de commode) Ze weet dat ze daar niet aan mag zitten, maar als ik haar aan het verschonen ben blijft ze me aankijken met een blik van 'ik kijk je alleen maar aan mama, ik doe echt niks' en ondertussen gaat haar handje naar de stekker.......... boef!
Lastig he als je je gezicht in een plooi moet houden omdat je eigenlijk moet lachen, maar ook streng en consequent moet blijven......

Succes met je doerak .

Liefs Trudi

Ja Zoe begint ook wel ondeugend te worden.... Onze hond ligt heel slim naast haar stoel en vangt al het  eten  keurig  op maar dat krijgt ze nu door en ze gaat steeds meer met eten gooien.En onze hond wordt steeds dikker.....
Ook hebben wij een zwaar tafelkleed over de tafel (ons houtwerk kan nergens tegen) waar ze nu aan begint te trekken.... Dat is minder natuurlijk en dan kijk ik  echt serieus naar haar en vertel dat dat echt niet mag en dan begint ze toch te lachen....dan kijk ik maar snel de andere kant op omdat ik smelt van haar lach!!!! Moeilijk hoor nee zeggen tegen iemand van wie je zovéél houdt! Maar hoe moet ik dit oplossen??? Ze zeggen dat een placemat beter is maar daaraan kan ze toch ook trekken?
Liefs Kim

haha wat een boefjes allemaal. Hier nog zo eentje. Ze vindt het nu geweldig om zich achter het gordijn in de gang te verstoppen. Je ziet haar dan dus echt niet omdat ze tot op de grond hangen. Als je haar dan roept dan hoor je zo'n stiekem lachje achter het gordijn uitkomen.
We hadden gisteravond bezoek gehad en er stond dus vanmorgen een schaaltje met chocolade rozijntjes op de tafel. Mevrouw pakte zich er ook doodleuk eentje van. Met een blik op haar gezicht of ze wilde zeggen, ja die zijn toch om te eten.
Verder vindt ze het ook erg leuk om de hond van mijn ouders te plagen en met hem te spelen. Ze heeft daar dus echt de grootste lol mee.

Heerlijk toch als ze zo ondeugend zijn, kan er alleen maar van genieten.

Groetjes Anne

Zo'n placemat lijkt me net zo gevaarlijk als ze eraan trekt.
Inderdaad (proberen) met een gezicht van staal 'nee'blijven zeggen.
haha succes ermee.

Van dat gordijn ook heel grappig.... Myrthe verstopt zichzelf niet, maar wel alles van ons als je niet uitkijkt.

Heerlijk die ondeugende koppies. Als ze iets gaat uitspoken, kijkt ze me eerst aan, koppie een beetje schuin, lief en guitig lachen en dan hoppakee ondeugend doen

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan