nieuwe opleiding, zwanger, huis gekocht, nieuwe baan

Alsof je het niet druk genoeg kunt hebben...
In september ben ik begonnen met een nieuwe opleiding, deeltijd, dus met van alles te combineren :)

Dan ook gelijk maar zwanger! Dat was wel een verassing, niet totaal ongepland, maar toch, ik had het niet zo snel verwacht.

Toen maar een huis gekocht, huurhuis waar we nu wonen is nogal tochtig en vochtig, dus niet echt geschikt voor een baby. Toevallig kwamen we nu net 'ons' huisje tegen. We zochten al 1,5 jaar, maar nu eindelijk!

En alsof het niet genoeg is, heb ik vandaag een nieuwe baan gekregen! Dus was vandaag toch wel blij dat ik nog niet zo'n dikke buik heb! Met een wollen trui aan hebben ze niks gemerkt op het gesprek en ik ben aangenomen!
Natuurlijk moet ik het binnenkort wel vertellen, maar toch, had niet gedacht nu nog een baan te vinden! Zeker niet nadat ik daar ook al zo'n 8 maanden naar opzoek was!

In ieder geval, 2011 is voor mij een jaar met veel goeie dingen! Nu al!

Gefeliciteerd met je nieuwe huis en baan, en stoer dat je ook gewoon een opleiding erbij doet.

Ik hoop dat je een jaarcontract heb gekregen en niet van een paar maanden (zodat het niet in je verlof valt)

Succes

Zo dan.... dat klikt echt behoorlijk heftig maar idd wel stoer dat je het zo doet allemaal...

Succes met alles en hopelijk krijg je geen gezeik als je dalijk zegt dat je zwanger bent....

Hoever ben je?

Liefs Sil

Ja het is veel, maar goed.. De baan is zeker tot september, dus valt het verlof ook nog wel bij!
Ik ben nu bijna 17 weken. Dus moet het binnenkort wel gaan vertellen, maar eerst maar eens een paar keer werken. Dan wordt ik tenminste beoordeeld op wie ik ben en hoe ik werk en niet alleen als 'zwanger'. En de opleiding valt wel mee, het is deeltijd, dus maar een dag in de week naar college, de rest zelf doen. Veel mensen in mn klas hebben kinderen, dus dat moet geen probleem zijn!

Terug
Bovenaan