Hoihoi, Ik weet niet of ik hier goed zit, ik zou graag advies willen van iemand die in een soort gelijke situatie zit ofheeft gezeten. Mijn zoontje is nu 3 jaar en ik heb de volledige zorg. Er is een omgangsregeling. De vader mijn van zoontje heeft sinds kort een nieuwe partner. Dit weet ik nu 3 weken. Binnen 5 dagen heeft ze al kennis gemaakt met mijn zoontje. Dat was even schrikken voor mij. Nu willen ze eind mei op vakantie naar het buitenland. Mijn zoontje is haar nog niet gewend en ik heb haar nog niet ontmoet. Ook is mijn zoontje nooit langer dan 1 nacht weg van mij geweest. Ik heb geen toestemming gegeven voor deze vakantie want ik vind het allemaal veel te snel gaan. Doe ik hier goed aan? Want het is nu namelijk oorlog. En ik wil het liefst de vrede bewaren. Mijn moeder instinct zegt dat we het rustig moeten opbouwen. De communicatie naar mij toe is heel onrespectvol gegaan waardoor ik nu ook moeite heb met loslaten. (Wat ik niet had verwacht van mijzelf) het is getriggert. Ik vraag mij ook af waar die nieuwe partner haar moederhart is gebleven. Ze heeft zelf ook een kind en dan zou je zeggen dat ze me toch zou moeten begrijpen. In ieder geval. Ik heb het moeilijk. Wie wil er met mij sparren? Liefs Patricia