nieuwe plek............hoe gaat het?

tja en zo moet je in eens op een nieuw plekje zoeken!

hoe gaat het met iedereen?
hier moet ik morgen weer beginnen met werken, na mijn verlof heb ik nog 3 weken vakantie opgenomen en vanaf morgen begint het "echte leven"weer met de combinatie werk.

ik ben erg benieuwd, vind het spannend, eng, heb wel en eigenlijk ook geen zin om te beginnen, heel dubbel allemaal.

het weekend zijn mijn man en ik even 2 nachtjes weg geweest, heerlijk borrelen, eten shoppen en tijd voor elkaar,

volgende week vertrekt hij voor 7 weken weg, vind dat ook wel heel spannend hoe dat zal zijn met 2 meiden en het weer alleen runnen van een gezin.

groetjes annike

Hoi allemaal,

Nieuw op dit forum, leuk dit gevonden te hebben. Ben 10 juli moeder geworden van Maurits, onze eerste! Een heerlijk vrolijk en gezond kereltje!

Ben nu vier weken aan het werk, en na even wennen om die kleine kerel weg te brengen, bevalt het me ook wel weer goed om even in een andere omgeving te zijn en met andere dingen bezig te zijn. Succes morgen Annike!

Groetjes Leontine

hoi hoi

heel veel succes met je nieuwe ritme
het lijkt me idd spannend om weer te moeten gaan werken..
bij ons door medische omstandigheden met de kleine hebben wij de geluk bij een ongeluk dat dat iedegeval nog op zich mag laten wachten.

ik ben ook heel benieuwd hoe jij het gaat ervaren om je kindje naar een oppas ofzow te brengen,
en hoe je dat nieuwe ritme tegmoed gaat , en dat allemaal gaat ervaren.

hou ons op de hoogte zal ik zeggen ;)

wel heel goed dat jullie eerst met zijn 2e nog eventjes hebben genoten
wel vervelend dat je man juist NU weg moet voor 7 weken.
ik vind heel knap dat je dat ook positief tegemoed gaat , respect, ik zou dat namelijk heeeeel moeilijk vinden

groetjes rianne

Terug
Bovenaan