Nieuwe poging......hoe het gister is gegaan.

A

Anoniem

Guest
Hee, thanks moppie voor je lieve berichtje.
Heb al verschillende keren geprobeert te posten, maar forum doet heeeeeel raar weer.
Gister intake gesprek gehad.
En we kunnen in Januari 2007 starten met IVF (maar kan nog icsi worden, ligt eraan wat de uitslag is van mijn mannetje)!!!!!
We konden al in december starten, maar de verzekering dekt nog niet alles en die paar weken kan ik wel wachten, moet namelijk veel werken en in die tijd is het ook moeilijk te ruilen.............10 januari prikinstructie.........schiet al op
Wel spannend allemaal, dacht dat ik een half jaar moest wachten....We kregen erg veel info en het drong niet allemaal door. als ik ongi word bellen dan gaan ze mijn baarmoeder opmeten en krijgen we de uitslagen van bloed enz.
Je kunt mijn verhaal ook lezen op
http://www.freewebs.com/babysonneveldt/
Knufffffffffffffffffff

aaaaaaaaaach wordt helemaal gek van het forum vandaag bah!!!!

Hoi Deez,
Sjonge jonge wat een gedoe om ff een brichtje te sturen, sorry ben nu ff een beetje kwaad op het forum!!!!
Dus je gaat in het nieuwe jaar starten met I.V.F. ben erg benieuwsd hoe het dan gaat!!!
Heb je al je nod dag gehad toch???
Wil je alvast heel veel succes wensen en ik hoop zo dat het lukt!!!!
Denk aan je!!!!

Liefs Sandy

Hoi Deez,

Ik wil je heel veel succes wensen bij je allereerste IVF-poging. Zelf ga ik ook in januari 2007 voor mijn allereerste IVF-poging. Spannend he?   Hopelijk is de eerste keer meteen raak!!!

Liefs, Ibbeltje

Heeeeeee Deez,

Wat GOED dat jullie er tegenaan mogen in januari. Eerst nog even lekker genieten en ontspannen tijdens de feestdagen en dan helemaal opgeladen beginnen in het nieuwe jaar! 2007 wordt jullie jaar hoor!!!!! Het gaat jullie zeker lukken!!

X ing

hoi deez,

wat fijn dat jullie in januari al het ivf traject in gaan.
ik hoop voor je dat deze mogelijkheid je echt zal helpen om zwanger te worden.

voor nu, genieten van je rust mnd.
even geen stress en spanning.
en volgend jaar en fris tegen aan.

groetjes, jana.

Hai Deez,

het gaat nu ineens heel snel, zo'n december maand is zo voorbij....

doe het nog even rustig aan en dan ga je er met goede moed en nieuwe energie weer tegenaan in januari.

Alvast heel veel succes (maar we zullen je vast nog wel hier zien...)

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan