nieuwe poging na miskraam

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vorig jaar was ik ook op dit forum. In september bleek ik zwanger te zijn. Helaas na 11 weken was het misgegaan. Ik ben toen eind november gecurreteerd en begin december nog een keer, want het was niet goed gegaan.
Nu willen we het weer gaan proberen en ik wilde graag weer deze momenten met jullie delen en elkaar steunen.
Mijn ongesteldheid was gelukkig snel weer opgang gekomen. In december en januari ben ik gewoon ongesteld geweest. Volgende week moet ik weer ongesteld worden (liever niet natuurlijk ). Ik hoop dat ik en jullie allemaal snel (weer) zwanger zijn en dat alles goed mag gaan.

Veel liefs Letta

Hoi,
Wat erg dat het nog na 11 weken mis is gegaan. Ik wens jullie de komende tijd heel veel succes en nu maar hopen dat het snel 'raak' zal zijn. Dat verdienen jullie.

D

He Dianne,

Bedankt voor je reactie. Ik hoop ook dat het snel raak zal zijn bij jou!!!!
We gaan gewoon ons best doen, toch??

Veel liefs Letta

Hoi Letta,
Bij mij is het 2 weken geleden misgegaan na 6,3 weken (we zijn al ruim 2 jaar bezig). Helaas! Ik weet dus hoe moeilijk je het hebt.  Het leven gaat wel verder en we gaan met volle moed weer proberen zwanger  te worden. Ik wens jullie beide veel succes en sterkte en hopelijk kunnen we elkaar snel goed nieuws vertellen.
Groetjes Jeanette

Hoi Jeanette,

He bah ik weet ook precies hoe jij je voelt. Wij waren nog niet zo heel lang bezig, maar ik kan me voorstellen dat je na 2 jaar zo super blij bent en dan dit. Nou ik voel met je mee.
We gaan er inderdaad weer met volle moed tegenaan en ik hoop dat we elkaar inderdaad snel het goede nieuws kunnen vertellen.

Veel liefs Letta

Terug
Bovenaan