Nieuwe quinny gekocht. Vraagje...

Hey ladies,

Ik heb vanmiddag een heerlijke nieuwe kinderwagen gekocht. Ik had een 2e handse mutsy en ik was het zo zat dat dat er steeds meer kapot ging en dat 'ie niet in wilde klappen en dat 'ie scheef liep en zo kan ik nog wel even doorgaan( stomme KL*TE kar!!!). Kortom tijd voor een nieuwe.
Ondertussen heb ik eisen. Ik wilde graag dat Hidde mij aan kan kijken in de kinderwagen, dus dan vallen er al veel af. Het is een quinny xl3 geworden.
Nu zit daar een voetenzak bij, maar die is zo hoog dat Hidde er helemaal in past. Is het nu de bedoeling dat hidde zonder jas er in kan???
Zijn mensen die al zo'n kinderwagen hebben??
Groetjes Lynn

Hoi,

wij hebben een quinny Buzz, hier zit ook een grote voetenzak in.
De voorkant vouw ik dubbel, dus een gedeelte vouw in naar binnen.
De kant waar de kleine in ligt vouw ik over de wagen heen, dus bij het hoofdje vouw ik deze over de hoofdstang naar buiten toe, dus als het waar gaat deze aan de achterkant erom. Hopelijk is dit een beetje duidelijk,
Ik doe mijn zoontje wel altijd nog een jasje aan,maar als het niet al te koud is, dan is een fleece vestje ook genoeg.
Je moet gewoon maar wat proberen, Je zal ook voelen dat het rugje altijd erg warm aanvoelt, en de voetenzak is bij mij van fleece, dus dit is altijd al erg warm.
Gr en succes

Hoi Hoi.

Bedankt voor de reacties!! Vanmorgen heerlijk gewandeld...de kar is echt met een vingertje aan te sturen, wat een verschil!!!
Ik had alleen een truitje exta aan gedaan en voelt inderdaad nog steeds warm aan.
Ik ga nog even genieten van m'n nieuwe kar.
Groetjes Lynn

Terug
Bovenaan