Nieuwe relatie( sinds gisteren) en zwanger

Goedemiddag zwangere ladies,
Allemaal gefeliciteerd

Maar ik heb wat tips nodig.
Ik ben namelijk 14 weken zwanger van mijn tweede kind en ze zijn allebei van mijn ex.
Maar sinds kort heb ik een nieuwe vriend die geen kinderen heeft maar wel wilt.

Maar hij baalt als een stekker dat ik zwanger ben, hij had liever gezien dat het zijn kind was, ook al is mijn 2-jarige niet van hem.
Maar ik weet het net een paar weken en ik heb hem na twee dagen van de test hem verteld.
Hij heeft mij verteld dat hij ermee zit, maar hij kan het zich wel voorstellen wij met zen allen als een gezin.

Maar zijn gedrag verraad hem.
Ook hoe hij praat op Whatsapp of Skype of wanneer wij aan de telefoon zijn.
Het lijkt dan net alsof hij het anders gaat zien en dan krijg ik een berichtje dat hij heel graag met mij serieus verder wilt en dat zegt hij ook. Hij laat het zien en voelen.
Maar zijn gedrag vind ik zorgelijk. Gelukkig is hij een gevoelsmens die zijn gevoelens uit, en ik ben bang dat als deze baby is geboren dat hij schrikt en mij laat staan.

Mijn vraag is dus: wat moet ik doen en moet ik maar 6 maanden wachten tot ik zijn reactie zie?

Hopelijk weten jullie wel raad.

Fijne dag nog.

 
Je hebt nog maar kort een relatie en het is eigenlijk nog veel te vroeg om over de toekomst te praten. Je kent elkaar nog helemaal niet goed genoeg. Je bent zelfs nog maar kort zwanger van je ex. Dat betekent dat jullie 4 maanden geleden nog seksueel actief waren. Niet echt een duidelijk signaal dat je nu echt klaar met hem bent. Misschien ben je dat wel, maar het is zo snel achter elkaar. Je nieuwe vriend ziet dat ook. Zie het aan. Als hij echt gek van je is en verder met je wil, zal hij vanzelf bijdraaien. Geef hem even de tijd, het is niet niks, 2 kids van een ander te moeten opvoeden.
En wees niet bang dat hij je in de steek laat, ga er vanuit dat een relatie ook uit kan gaan als je nog maar zo kort bij elkaar bent. En de situatie is niet echt ideaal om nu een relatie te starten en te verwachten dat hij er gelijk zeker in staat.

Geef hem veel ruimte. Als hij dit toch niet wil, is het zijn goed recht om het uit te maken. Als hij echt heel gek op je is zal hij heus bijdraaien. Jij bent gek op hem en dat kun je hem duidelijk maken. Wacht de rest gewoon af.


Succes!
 
tja, ik ga mijn eerlijke mening geven. ik vind het wel heel snel inderdaad om nu aan een relatie te beginnen met grootse toekomstplannen, terwijl je net 4 maand zwanger bent van je ex. dus die relatie is nog niet zo lang voorbij! meteen denk ik dan aan jullie kindje wat er al is,papa en mama uit elkaar en die krijgt meteen weer een nieuw vaderfiguur erbij en straks ook nog een baby.
voor een kind ook 3 heftige veranderingen, nu weet ik natuurlijk niet hoe oud je kindje is.
Jij moet doen waar jij je goed bij voelt,verder kan denk ik niemand jou hierbij helpen. succes ermee!
 
Terug
Bovenaan