Nou vooruit dan!
Op mijn 18e zocht ik een kamer, en ik had DE kamer gevonden in hartje vlissingen: COOL! De eigenaar van het studentenhuis bleek meneer Sul te zijn.. ( Serieus!) Ik had dus mr Sul gebeld dat ik graag de kamer wilde hebben en meer bla-bla. Alles was oké wat betreft Sul en of ik de volgende dag, 's avonds bij hem thuis de sleutel wilde komen halen. Sta ik daar voor de deur, blijkt Sul in een enorm grachtenpand in Middelburg te wonen, (Huisjesmelker, kan niet anders!) Ik verzamel dus al mijn moed en bel aan. Word ik me daar toch vriendelijk met alle egards ontvangen! Dus ik stamel nog: Ik kom voor dhr Sul... Krijg ik te horen dat ze dat allemaal doen ? ? ? Ik werd gelijk uit mijn jas geholpen, kreeg en glas champagne in mijn handen en een toastje en er werd uitgebreid gevraagd hoe het me ging, en hoe leuk het wel niet was dat ik er ook was! Mw Sul vertelde nog wel dat ze me niet zo snel herkende en waar hij me dan van zou moeten kennen... Toen heb ik dus nogmaals verteld dat ik voor meneer Sul kwam, gelukkig kwam die beste man toen binnen en voorkwam dat het helemaal genant werd door te vertellen dat ik het meisje was dat voor de sleutel kwam van de kamer in Vlissingen... Iedereen in dat dure huis was stil en keek me aan met ogen zo van: die heeft lef om hier een feestje te vernaggelen... Bleek dat die oudste zoon geslaagd was voor een of andere studie en dat zijn ouders een verassings feestje hadden georganiseerd voor hem. Waarbij het dus helemaal voor kon komen dat ze de helft van de gasten niet kenden...
Ik werd door bediening weer vriendelijk in mijn jas geholpen en buiten gezet zodra ik de sleutel had, hahahha!
Kus, Marieke