nieuwe ronde blunders????

A

Anoniem

Guest
Ik heb de vorige keer erg moeten lachen om al die blunders dus dames hebben we nog nieuwe???

De laatste blunder van mij was op de verjaardag van mijn vader. Ik hoorde tegen een uur of tien mijn oom zeggen "willen jullie allemaal even stil zijn sandra probeert te slapen" Was ik toch in slaap gevallen in een lekkere hangstoel

Nou dames kom maar op

hé, wij voelen elkaar aan hoor! Ik zat vanmiddag nog op de bank te denken aan dat gave topic met blunders... Ik hou wel van doe topics waarin je jezelf belachelijk kan maken, hahaha! Ik durfde hem alleen niet te openen omdat ik dan wat van mijn oeps-momenten moet delen... Mijn leven hangt nog net niet aan elkaar van oeps-momenten... al morgen wel eens een leuke vertellen, doet het nog steeds leuk op verjaardagen bij ons, hahah!

Kus, Marieke

ow ik heb net nog iets doms gedaan ik pak een danoontje voor tim
hij heeft hem op ik wil hem weg gooien ik kijk er nog ff na zie ik dat hij maar tot
gister goed was en ik kijk normaal altijd

gr stephanie en timothy

Nou vooruit dan!

Op mijn 18e zocht ik een kamer, en ik had DE kamer gevonden in hartje vlissingen: COOL! De eigenaar van het studentenhuis bleek meneer Sul te zijn.. ( Serieus!) Ik had dus mr Sul gebeld dat ik graag de kamer wilde hebben en meer bla-bla. Alles was oké wat betreft Sul en of ik de volgende dag, 's avonds bij hem thuis de sleutel wilde komen halen. Sta ik daar voor de deur, blijkt Sul in een enorm grachtenpand in Middelburg te wonen, (Huisjesmelker, kan niet anders!) Ik verzamel dus al mijn moed en bel aan. Word ik me daar toch vriendelijk met alle egards ontvangen! Dus ik stamel nog: Ik kom voor dhr Sul... Krijg ik te horen dat ze dat allemaal doen ? ? ? Ik werd gelijk uit mijn jas geholpen, kreeg en glas champagne in mijn handen en een toastje en er werd uitgebreid gevraagd hoe het me ging, en hoe leuk het wel niet was dat ik er ook was! Mw Sul vertelde nog wel dat ze me niet zo snel herkende en waar hij me dan van zou moeten kennen... Toen heb ik dus nogmaals verteld dat ik voor meneer Sul kwam, gelukkig kwam die beste man toen binnen en voorkwam dat het helemaal genant werd door te vertellen dat ik het meisje was dat voor de sleutel kwam van de kamer in Vlissingen... Iedereen in dat dure huis was stil en keek me aan met ogen zo van: die heeft lef om hier een feestje te vernaggelen... Bleek dat die oudste zoon geslaagd was voor een of andere studie en dat zijn ouders een verassings feestje hadden georganiseerd voor hem. Waarbij het dus helemaal voor kon komen dat ze de helft van de gasten niet kenden...
Ik werd door bediening weer vriendelijk in mijn jas geholpen en buiten gezet zodra ik de sleutel had, hahahha!

Kus, Marieke

Haahah marieke wat een verhaal, kan me voorstellen dat je niet weet wat je overkomt

Hahaha, die Marieke. Er wonen meer Sullen in M ´burg. Haha, ik kom niet meer bij. Typisch iets voor Walcheren.

Afijn, dan zal ik ook eens iets delen...
We waren op verjaardag bij mijn oom. Ik moest naar het toilet om een plasje te doen en toen ik klaar was wilde ik mijn handen wassen. Ik zet het kraantje open en het water spuit alle kanten op. Vlug de kraan weer dicht gedaan en m ´n handen afgedroogt. Toen ik weer naar binnen ging werd er gevraagt of het gelukt was. Mijn broek zat namelijk onder de spetters precies ter hoogte van... je raad het al. Stond ik mooi voor schut.

Oh, en laatst was ik bij mijn zusje en haar vriend die tijdelijk bij zijn ouders wonen. Weer moest ik naar het toilet en toen ik de kamer weer in wou kreeg ik de deur niet open. Ik probeerde het talloze keren, maar de deur bleef dicht. Ik kreeg de slappe lach en stond bijna te janken in de gang van het lachen. Mijn zusje maakte de deur aan de andere kant open en ik kon weer naar binnen. 5 Minuten later kon ik pas vertellen waarom ik zo moest lachen/huilen. Nu ik dit zo schrijf,  schiet ik weer in de lach.

Groetjes,
Nelly.

HAHHA! de grootste in M'burg wonende sul was ik zelf op dat moment geloof me maar!

Oke, ik had vandaag een megablunder!

Woensdag zag ik opeens twee grote bulten achterop Lukas zijn tong. Zouden die misschien de oorzaak zijn van zijn eetgedrag? Was de redding nabij? Ik dus een afspraak maken met de huisarts, situatie uitgelegd, ook erbij gezegd dat hij net die dag op het KDV zijn handje tot overgeven aan toe in zijn keel had gedouwd. Dus ik vanmorgen naar de dokter.

Wat bleek: Het zijn zijn smaakpappillen! Die kunnen dus blijkbaar zo groot zijn bij kleine kindjes!

Jullie snappen natuurlijk wel dat ik me behoorlijk schaamde!

Annemieke

Terug
Bovenaan