Nieuwe ronde Clomid..

Het topic waar ik op schreef is verdwenen, dus dan maar even zo..

Ik heb weer een héél apart verhaal... Bij mij wilde niks groeien deze maand (met 50 mg), en afgelopen vrijdag was mijn eitje toch gegroeid naar 13 mm. Zit op dag  27 (!!!)  vandaag en nu is mijn eitje 19 mm, dus ze verwachten dat ie wel gaat springen de komende dagen!
Vandaag een samenlevingstest gehad (en meteen mijn 30gers uitstrijkje laten doen), helaas gaf dat geen goede uitslag. Wel zaadjes maar ze bewogen niet. Nu morgen weer en anders overmorgen weer! En dus verplicht de avond daarvoor aan de slag.. Dat is niet heel erg natuurlijk, maar best een beetje raar op dokters orders. Nou ja, even doorzetten, hopen dat mijn slijm wel goed is voor die speedys!

Overigens, hebben jullie ook last van onderhuidse pukkels van de Clomid? Ik op mijn kin, echt NIET grappig meer! Echt formaat Himalaya.. En pijnlijk en paars, grrrrrrr!

Laat ff horen hoe het ermee staat!

groetjes Lot

Hey Lot,

Ja hellaas heb ik nu ook veelpukkels van clomid maar dan niet onderhuids maar zichtbaar.
Ik hoop dat het eitje gaat springen voor je en dat je weer eens mag gaan testen. Ik zal voor je duimen en een kaarsje steken.

Ik ben nu over gestapt op 150 mg dus maar weer afwachten. In de hoop dat r iets gaat groeien. Donderdag moet ik voor een maandelijkse controle naar het ziekenhuis. Dus dan weten we weer meer.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan