Nieuwe ronde, nieuwe kans

Hallo allemaal,

Na eind mei een miskraam te hebben gehad, ben ik nu na de tweede poging alweer zwanger, tenminste de test vertoonde vanmorgen een heel vaag streepje, maar streep is streep!
Voor mij de derde keer dat ik zwanger ben, aangezien ik zo'n 8 jaar geleden ook al een vroege miskraam heb gehad (zwangerschap was toen niet gepland, nu wel!). Drie keer is scheepsrecht zegt men, dus ik hoop met heel mijn hart dat het dit keer goed zal gaan.

Ben vermoed ik de oudste van de maart 2011 club met 37 jaar en ik ben uitgerekend op 29 maart 2011. Ik zal mijn gegevens in de lijst zetten en verheug me op het uitwisselen van ervaringen met jullie.

Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst.

Mamadani

Hoi mamadani, gefeliciteerd. Ik duim voor je dat het goed gaat. Mijn man en ik zitten in hetzelfde schuitje, miskraam eind maart, nu ruim 5 weken zwanger. Er zijn meer dames in dit forum die door hetzelfde gaan dus we steunen elkaar.
Fijne zwangerschap, groetjes sunshine

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Tuurlijk komt het goed, daar moet je echt vanuit gaan!!
Nu lekker genieten van je zwangerschap,,, voel je je goed??

Gr MJ

Hier ook 3 miskramen en nu ook weer zwanger. Blijft toch spannend. Maar zoals sunshine zegt, er zijn er meer die het meegemaakt hebben dus we begrijpen heel goed wat je bedoelt hoor. Welkom bij de Club hier en probeer van je zwangerschap te genieten,

Liefs Supertje

Hoi hoi!

Gefeliciteerd!
Ik heb (gelukkig) geen ervaring met miskramen.
Nu zwanger van ons eerste kindje, nu 7 weken.
Heel veel plezier hier en geniet ervan!

liefs,
Juul

Hoi mamadani,

Gefeliciteerd. Ik herken je naam van het forum waar ik ook bij zat voordat ik mijn miskraam heb gehad. Ik heb net een half uur geleden een test gedaan en daaruit blijkt dat ik ook weer zwanger ben, ook mijn derde 'poging'. Ik vertel het nu nog niemand maar hier kan ik het wel even kwijt!! :) ik ben dan 3 april uitgerekend dus kom bij een andere mamaclub maar die is er nog niet.. Nou, ik wens iedereen hier een fijne zwangerschap en hopelijk verloopt alles zoals het hoort!

Liefs aankomende mama myet

Terug
Bovenaan