nieuwe ronde, nieuwe kansen!

A

Anoniem

Guest
 hallo,
nou ik kon niet wachten en heb net een test gedaan en op het moment dat ik over de test plaste, kwam mijn menstruatie! en de test was negatief!

zo dus ik ga nu voor ronde 5 en mijn volgende NOD is op 24 september!

groetjes Wilma

ah dat is balen.  
Ik hoop voor je dat het volgende keer wel raak is.

groetjes, Sarah

Ai Wilma, had nou maar eerst de tampontest gedaan.
Weer zo'n dure test naar de maan.

Kop op, nieuwe ronde nieuwe kansen hè!

Liefs, TeHa

Hoi Wilma..

Ik leef dubbel met je mee meid... had het ook zo gehoopt maar ben vanochtend ook ongi geworden... ik kan er geen peil meer op trekken.. normaal altijd vet last van pms... afgelopen maanden veel minder last daarvan, deze maand helemaal niet! Ik weet niet wat moeder natuur aan het doen is allemaal maar word er wel erg onzeker van allemaal..

Maargoed.. we gaan naar de volgende ronde!

Liefs en knuf.. Bats..

nee ik kan er ook geen peil op trekken, ik voelde ook van alles!! zere borsten en dat had ik anders nooit ! ik had ook echt even een dipje! soms ben ik zo bang dat ik of mijn vriend niet vruchtbaar zijn! maar we zijn nog jong, ik 22 hij 26! en het is nog maar ronde 5, maar toch! het is moeilijk geduld te hebben, en mijn cycles duurt ook nog zo lang, gemiddeld 38 dagen! ik heb alweer nieuwe ovelatietesten gekocht, dat bevalt me goed! met het temperaturen ga ik weer stoppen! daar word ik onrustig van!

en voor iedereen die ongi is geworden: ik hoop voor ons dat het volgende maand raak is!!!

groetjes wilma

Hai Wilma

Ik ken je frustraties!!! Ik heb ook een vrij lange cyclus (35 dagen) en vind de maand zo ook echt te lang duren. En ook ik had deze maand echt een goed gevoel. Normaal heb ik ook altijd last van buikpijn en zere borsten als ik ongi moet worde. Deze maand dus niet, zag dat dus ook een klein beetje als voorteken. Maar niets was minder waar. Na drie negatieve zwangerschapstesten (ben een neurootje) ben ik maandag ongi geworden.
Moet dus nu ook nog 32 dagen wachten......

Wat een tijd he??
Liefs en sterkte maar weer,
Annet

hallo,

ja ik zit nu op dag 2, nog 36 te gaan voor de volgende NOD!

ja elke maand krijg ik steeds meer nieuwe klachten er bij, en dan denk ik steeds: is het zover?? maar nee dan word ik weer ongi!!
maarja ik heb de ovelatietesten alweer in huis!

echt ideaal!!

liefs Wilma

Terug
Bovenaan