Nieuwe ronde , Nieuwe kansen

A

Anoniem

Guest
Ik zou morgenvroeg   een afspraak maken voor een echo in het ziekenhuis........helaas de RODE DUIVELS zijn er.
Na ruim 4 weken overtijd toch nog ongi geworden , dus hoef niet meer te bellen voor een afspraak net of het voelde aankomen dat ik naar het ziekenhuis moet hihihi.
Het is jammer , maar ben nu een stuk rustiger, nu weet ik waar ik aan toe ben en kan je verder.
Hopelijk zet nu ook mijn ongi door ( want het is erg lichtjes ) dan kunnen we verder ( NIEUWE RONDE NIEUWE KANSEN ).
Mischien word het de maand oktober onze vruchtbare maand.
De donkere en koude maanden komen eraan dus lekker knus zijn. ( dus klussen maar )
Voor de gene wel zwanger gefeliciteerd en lekker van genieten, en voor de gene pech net als mij, succes voor de volgende ronde.

Gr. Grietje

hoe kan het dat je ruim 4 wkn overtijd bent? heb je zo n onregelmatige cyclus of heb je nu een miskraam? of ik volg het niet dat kan ook nog in ieder geval succes met de nieuwe maand en ik hoop dat ik gauw van je lees(zonder rode duivel graag haha)

Hoi 2004
Ik denk dat ik gewoon een onregelmatige cyclus heb , dus maar afwachten de volgende x.
Het was vast geen miskraam omdat het steeds een negatieve test was.
Denk wel dat ik ovulatie testen ga kopen en over 2 weken testen .
Of heeft het gewoon een ongi overgeslagen..... best wel raar. mijn ongi zet nu echt door.
We wachten gewoon af hoe het de volgende x gaat.
Ook dan best wel spannend.
Bij onze dochter duurde het ook een jaar en ook onregelmatig cyclus maar niet zo lang.
We zien wel.
XX G

Terug
Bovenaan