nieuwe ronde, nieuwe kansen

Hoi meiden,

Gisteren na 35 dagen dus toch weer ongi geworden, het was te verwachten na de negatieve test op dag 33. Toch waren we wel erg teleurgesteld, stiekem hadden we toch hoop omdat ik voor de curettage een cyclus had van ca. 29 dagen. Maar goed, in ieder geval begint mijn cyclus weer wat normalere vormen aan te nemen. Vorige ronde was het 65 dagen, dus dit is weer wat normaler.

Vooral vandaag een echte baaldag gehad, omdat ik ook ontzettend veel last van mijn ongi heb. Dit heb ik nooit zo erg gehad, dus ik baal ontzettend van die zeurende buikpijn.

Maar goed, genoeg gezeurd. We hopen dat ronde 15 een goed (en blijvend) resultaat gaat opleveren.

Liefs,
Luna

Wel beter dat je nu niet zo een lange cycles hebt dan de vorige x, maar het is altijd weer even slikken!!

Ik hoop voor jullie dat het snel weer raak is!!

Liefs moi xxxx

Hoi Luna,

Jammer.. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent en er stevig van baalt! Al is het wél fijn dat je cyclus zijn weg weer vindt..

Liefs, Floor.

Ik heb je al teruggemaild maar ik wil je hier ook nog effe laten weten dat ik het erg jammer vind voor jullie.
Gelukkig ben je flink ongesteld geworden met pijn en al wat toch wel aangeeft dat de 'fabriek'zijn werk weer goed doet.
Liefs Inge

Terug
Bovenaan