Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Goedemorgen allemaal,

Ben gister naar de gyn geweest en was op van de zenuwen. In juli had ik de hsg test gehad en daar was alles op in orde. De andere testen waren ook allemaal goed gegaan. Helaas ging mijn lichaam ook weer zitten klooien met mijn menstruatie nu ik aan de clomid zit. Er zit nu alweer twee maanden tussen. Ik word er soms zo moedeloos van! Gister moest ik dus naar de gyn en was doodsbenauwd dat ik ook al die kijkoperatie moest krijgen. Het viel gelukkig mee. Kreeg eerst een echo om uit te sluiten dat ik zwanger ben. Nu moet ik a.s. weer een zwangerschapstest doen en als die negatief is moet ik met de primolut beginnen. Als ik het dan ben krijg ik een hogere dosis clomid. Ik hoop dat er nu een beetje schot in gaat komen. Mijn gyn is ook zo verschrikkelijk enthousiast, echt een fijne man. Van het kleinste positieve dingetje kan hij zo blij worden en dan wordt je het eigenlijk zelf ook. Heb er weer zin in deze ronde!
Succes allemaal!

Lill ik hoop dat je toch nog even de tijd hebt om te gluren. Ik duim voor je meid!

Groetjes
patricia

Hoi Patricia
Ik ben Niem en heb afgelopen dinsdag ook een HSG test gehad(vreselijk). IK heb vorig jaar november een miskraam gehad. Ik probeer sindsdien weer zwanger te worden. Ik loop al bij de gyn sinds maart en ben in juni begonnen met primolut N van 10 dagen en moest op de derde dag van mijn cyclus beginnen met clomid 50mg. Jammer genoeg had ik geen eiersprong gehad ik balen, maar ja toen zei ze nou we verhogen de kuur met 100mg ik was al blij ik dacht nou nu met 100 moet het lukken en nee hoor weer geen eiersprong! Ik ben nu met mijn derde kuur bezig en kijk er nu alweer tegen op om daarna weer aan de clomid te gaan want bij wil het niet echt lukken. Maar dat wil natuurlijk niks over jou zeggen. bij de ene lukt het veel sneller dan een ander.

Nou ik hoor van je sterkte!

GR NIEM

Hallo Niem,

Ik weet nog niet zeker of ik geen eisprong heb gehad, dat hoor ik volgende maand als ik terug moet naar de gyn. Ik heb nu al een paar keer clomid gehad en eigenlijk iedere keer was er wel sprake van een eisprong, hij komt volgens de gyn alleen niet helemaal op optimale grootte. Ik vond het ook echt niet leuk die HSG test, ben er eigenlijk de hele dag door van slag geweest. Was bij jou de uitslag ook goed? Ik hoop voor je dat je deze keer wel een eisprong hebt.
Veel succes
Groetjes
patricia

Hoi Pat,
Ik Moet Maandag Naar de Gyn.Dan Krijg ik de uitslag van die HSG-test.Ik vind het wel heel raar dat ik steeds geen eiersprong krijg.Ik denk gewoon dat ik met iets anders moet proberen,dan met clomid want ik heb al 100mg gehad.

Groetjes Niem.

Hoop voor je dat de uitslag positief is! Vervelend dat die clomid niet helpt zeg. Ik heb ook geen idee wat de volgende stap dan is. Nou je zal het vast morgen allemaal wel horen. Veel succes!
Groetjes
patricia

Terug
Bovenaan