nieuwe ronde nieuwe kansen!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Nou, zoals de titel al zegt....
Heb na mijn miskraam nog 2 weken bloedverlies gehad. Gelukkig was een curretage niet nodig. En nu dus weer aan de slag  ( dat verplichte is toch een stuk minder leuk na 1,5 jaar...).  Het is nu deze ronde natuurlijk niet te voorspellen wanneer ik een eisprong heb. Maar niet geschoten is altijd mis. Na mijn vorige miskraam was ik gelijk de ronde erna zwanger van mijn zoon. En volgens de gyn staat het statistisch vast dat na een miskraam de kans op een zwangerschap groter is.
Deze maand dus zonder Clomid. Ik verwacht er niet zoveel van deze ronde hoor, maar stel je nou voor.....

Meiden, allemaal veel succes deze ronde!!!!

XXX Yvet

Hoi Yvet,

vervelend voor je  dat je een  miskraam hebt gehad maar ik wens je heel veel succes in de komende ronde.

Groetjes Belle

Heel veel succes! En dat je na een miskraam sneller zwanger zou worden, had ik nog nooit gehoord, maar dat betekent ook meer hoop voor mij. Oja, weet niet hoe het bij jou zit, maar ondanks mijn onregelmatige cyclus merk ik best goed wanneer ik een eisprong heb. Scheelt weer, want de lust vergaat me zo af en toe wel. Vrijen is leuk, maar moeten vrijen is heel wat anders. In ieder geval niet zo spontaan. Zeker na die miskraam: mijn man is bang dat we iets stukmaken. Nouja, ik help je dus hopen dat het lukt, en dat je zoon een broertje of een zusje krijgt over een weekje of 40.

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan