Nieuwe ronde,nieuwe kansen??

A

Anoniem

Guest
Op naar een positief 2013! Want ook hier lijkt het er op dat de rode duiveltjes zich snel laten zien. Ben uit gegaan van een cyclus van 32 dagen ( onregelmatige cyclus) zit nu op dag 35. Wel zo nu en dan hele lichte krampjes. Maar verder nergens kast van. Vanmorgen getest. Maar negatief. Dus zullen een ronde moeten wachten :-( nieuwe ronde nieuwe kansen!! Positief blijven....

Alvast prettige kerstdagen en een mooi maar vooral een vruchtbaar 2013!

Jammer dat het weer negatief was.

Nieuwe kansen!

Mooie kerst alvast toegewenst.
liefs,

Jammer, maar je weet het nooit hè (zie hylo hierboven). Geen nieuws is goed nieuws, ik duim voor je!

Nog steeds geen rode duiveltjes... Maar wel zo af en toe hele lichte krampjes. Zal mijn lichaam mij voor de gek houden? Ik heb me zelf beloofd om pas vrijdag weer te testen dan ben ik ( als ik uit ga van een cyclus van 32 dagen) ruim een week overtijd! Zit nu op dag 38. Zal het dan toch ons jaar nog worden?? Hou jullie op de hoogte!

En ja hoor, net naar de wc geweest. Had ik bij het afvegen een klein beetje slijm/ bloed op het papiertje. Niet echt rood. Maar heb wel de hoop van een eventuele zwangerschap opzij gezet!

De duiveltjes vandaag toch gekomen.... :-( op naar ronde 9. Hopelijk is het 2013 ons jaar!!!

Terug
Bovenaan