Nieuwe ronde, weer zwanger..

Hallo,

Allemaal alvast gefeliciteerd! Ik mag me ook bij de meiclub aanmelden, al ben ik wel wat voorzichtig. Ik heb al een miskraam gehad en ben erg bang dat het misschien nog een keer kan gebeuren.

Ben nu bijna 5 weken dus ik moet nog 3 weken wachten op de eerste echo. Slopend en hopelijk geen bloedverlies in de tussentijd zoals de vorige keer.

Wel merk ik dat ik nu heel andere kwaaltjes heb dan de vorige keer. De vorige keer was ik extreem moe, en moest ik bepaalde dingen perse eten. Nu heb ik bloedend tandvlees en begint er misselijkheid bij te komen.

Groetjes van MommyGee

hoi,

gefeliciteerd met je zwangerschap,ik heb zelf voordat ik mijn dochter kreeg ook een miskraam gehad en kon toen ook pas genieten toen de onzekere periode voorbij was.
Nu ben ik weer zwanger en heb ik eigenlijk het zelfde ik ben heel bang dat het fout gat,maar eigenlijk moet ik dat niet doen,maar ja!!!

Ik ben af en toe heel duizelig en vooral moe.

geniet!!!!

gefeliciteerd ik snap dat je onzeker bent zeker als je al een keer eerder een miskraam hebt gehad die eerste 12 weken zijn superspannend kan zelf ook niet wachten tot die voorbij zijn en dat ik het mijn kindjes kan vertellen mijn familie weet het al wel met me 2 kinderen heb ik besloten te wachten mijn dochter paige bijna 6 en mijn zoon logan is 4 dus die zouden niet snappen mocht er toch iets mis gaan dus ben benieuwd hoe ze straks gaan reageren

Gefeliciteerd!!
Ik heb voor deze zwangerschap een miskraam gehad. Ik merk dat ik nu ook andere kwaaltjes heb dan de eerste keer. Ik vind het ook eng, maar ik krijg er steeds meer vertrouwen in.

Probeer er van te genieten!!

Groetjes Ilse

g

Maak je niet te veel zorgen! En vraag desnoods de verloskundige de oren van het hoofd. Als je te veel stress hebt is dat ook niet goed.... al snap ik het prima. Wie weet mag je dan eerder voor een inwendige echo. Hoop wel dat alles nog steeds goed is gezien je donderdag voor 't laatst gereageerd hebt?! Heel veel succes de komende tijd en vertrouw op jezelf.

Terug
Bovenaan