nieuwe ronde

hoi branda en inge waar ik al bang voor was gisteren zwaar ongesteld geworden wel gelukkig dan maar dat het snel is gekomen al na 28 dagen dus ik hoop dat jullie niet mee gaan naar de volgende ronde zowel kunnen we elkaar op de hoogte houden natuurlijk mijn nieuwe nod dag is 13 juli als jullie helaas meegaan gaan (hopelijk niet) laat dan even weten wanneer jullie nod dag is heel veel suscses diana
 
hoi diana

helaas voor je
maar ja goeie moed erin houden
ik ben nog steeds niet ong.
maar denk wel dat het morgen komt
morgen is ook mijn nod dag natuurlijk
maar heb dus echt GEEN zwangerschapsverschijnselen meer
maar goed toch nog maar even afwachten
veel succes de volgende keer
en ja ik hou je op de hoogte
groetjes debra
 
Balen he. Maar je hebt inderdaad geen dagen hoeven wachten.
MIjn test was vanmorgen negatief maar nog steeds niet ongi. Maar wel steeds meer ongi krampen. Zit er dan toch wel aan te komen, ondanks dat ik gisteren een heeeel vaag streepje had met testen. Was niets dus anders was het vanmorgen ook wel.
Ik hou je op de hoogte.

Veel liefs
Brenda
 
Hoi Diana,

Ja, het zat er al in, hè. Heb jij ook dat je het ergste baalt als je het aan voelt komen, terwijl als het echt zover is, je alweer wat meer kan berusten?
Zoals ik al geschreven had (maar ja, het valt bijna niet bij te houden waar iedereen zit in dit proces), had ik woensdag mijn NOD maar werd ik dinsdag al ongesteld. Ik verwacht mijn eisprong nu rond de 25e en dan zou mijn volgende NOD rond 10 juli zijn. Maar ik reken erop dat het wel ietsje op zal schuiven allemaal, omdat ik weer naar mijn acupuncturist ben geweest. De vorige keer dat ik dat deed, duurde mijn cyclus drie dagen langer. Als het weer zo gaat, hebben we dus tegelijk NOD.

Op naar de volgende klusperiode!

Liefs, Inge
 
Terug
Bovenaan