nieuwe Ronde

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.
Ja, hoor ik ben ook weer ongi geworden. SHIT, ik begin zo langzamerhand wanhopig te worden. Waarom lukt het toch steeds niet ?
Was ik net ongi geworden, ging ik met mijn moeder mee naar de Bingo. En wat denk je ??? Zit ik naast een hoogzwangere ketting-rookster. Ik kon mijn gedachten dus helemaal niet meer bij de nummertjes houden.
Ik heb nu een cyclus gehad van 38 dagen, deze keer heb ik voor het eerst ovulatie testen gebruikt, (ik heb mijn ei pas op dag 25 gehad). Maar ook dat heeft niet geholpen. Ik probeer het nog 1 x met de ovulatie testen, en als het de volgende ronde weer niet wil lukken ga ik naar de huisarts. Ik wordt echt wanhopig...
Ik heb geen iedee wanneer mijn nieuwe nod is. Ik ga voor 28 maart, ronde 10.

Beste Klussers, ik wens jullie veel succes, en voor degenen die in afwachting zijn van de nod sterkte en veel ++++++++++++++++++++++++++++++++
Natuurlijk alle zwangeren van harte gefeliciteerd.

Liefs Zoey

dat is klote zeg! ikn duim voor je dat je meer succes hebt in de komende ronde! groetjes

Balen!!!! Zeker als je er al zo lang mee bezig bent! Gelukkig weet je door die ovulatietesten in ieder geval dat je vrij laat je ei pas hebt. Maar ik geef je groot gelijk dat je het nog 1 maand zo probeerd, en als het dan niet lukt naar de huisarts gaat. Er hoeft niks te zijn, maar dan is er in ieder geval naar gekeken. Ik hoop dat het snel lukt!
Groetjes, Kat

He Zoey,
Ontzettend balen zeg! Echt een shitgevoel. En inderdaad, zoals Kat al schrijft, groot gelijk dat je stappen onderneemt om naar de huisarts te gaan!
Zal voor je duimen, misschien is het niet nodig en wordt ronde 10 voor jou dé ronde!
Liefs Anne

Ik weet hoe vervelend het is als je lang moet wachten. Maar bij mezelf lukte het na 8 of 9 maanden en mijn zus werd na juist 1 jaar proberen op natuurlijke wijze zwanger, het kan dus. Kop op en suc6

Hallo Allemaal,
Bedankt voor jullie reakties. Ik heb al weer wat meer moed. Ik blijf natuurlijk proberen.
Liefs Zoey

Terug
Bovenaan