nieuwe ronde

A

Anoniem

Guest
nou vannochtend eindelijk ongi geworden...zag het echt niet aankomen. had nergens last van.
Baalde wel een beetje maar heb nu tenminste duidelijkheid..
cyclus duurde deze keer 39 dagen...

las dat er ook een aantal wel zwanger zijn...gefeliciteerd!!!!

Liefs

hoihoi
ik ga ook de volgende ronde in. ben de 23e ongi. geworden. voelde het ook helemaal niet aankomen. zowel ik als mijn man dachten echt dat het raak was. heb een idee dat er wel een bevruchting heeft plaats gevonden bij mij maar dat het vruchtje zich niet goed heeft ingenesteld. mijn borsten waren al 2 weken heel gevoelig, voelde me moe en af en toe misselijk en al deze symtonen zijn nu weg. ach het was ook nog maar de eerste ronde dus in mijn geval nog niets aan de hand.
had na het verwijderen van mijn spiraal 1 dag rood en 14 dagen daarna weer 1 dag en nu zat er 28 dagen tussen. dus dat hou ik nu maar aan als cyclus.

sorry beetje lang verhaal hahah
veel klusplezier en vruchtbaarheid gewenst

groetjes las

hoi hoi,

vroeg me al af hoe het met jou gegaan was..
Was voor ons ook pas de 1e ronde hoor. dus maak me helemaal niet druk.
Wij hadden juist niet het idee zwanger te zijn, (hoop natuurlijk wel) dus het was fijn dat ik vandaag eindelijk ongi werd. Wachten duurt dan ook zo lang.
Ik was hiervoor aan de pil, dus weet eigenlijk nog niet echt of dit mijn normale cyclus was? vond 39 dagen wel erg lang...
We zien het wel!

Jullie ook veel klusplezier en vruchtbaarheid toegewenst!!

En we houden elkaar op de hoogte;)

Liefs

hoi,

jammer dat je niet zwanger blijkt maar je weet nu wel waar je aan toe bent en dat is ook wel fijn!ik Heb zaterdag mijn NOD dus begint ook al spannend te worden! Ik voel natuurlijk van alles maar is altijd zo, omdat ik het ook wil voelen dnek ik!ach we zitten nog maar in de 2e ronde maar hoop naruurlijk dat we allemaal snel zwanger zijn!!

Liefs Neomi

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, maar mag me ook aansluiten bij "de volgende ronde". wij zitten nu in ronde 5 voor een tweede kindje en ik moet zeggen dat het verlangen naar weer zwanger worden steeds heftiger wordt. De vorige ronde werd ik ook pas bij 37 dagen ongi en we waren er van overtuigd dat het nu eindelijk raak was, maar nee dus.... De 14de december ben ik ongi geworden, dus ik zet mijn NOD op 18 jan. Voor de zekerheid maar weer wat langer, want het schommelt bij mij nogal. Balen 5644216, dat je ook toch weer ongi moest worden... Succes met klussen ;)

Groetjes, Hes

Terug
Bovenaan