Nieuwe ronde...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Wat een hoop positieve meiden zitten hier op het forum... Dat doet me goed! Zeker ook de berichten dat het lange wachten beloond wordt. Zelf ga ik morgen weer naar het ziekenhuis: op voor ronde twee met Clomid. Hoe teleurgesteld ik was om ongi te worden van het weekend, nu weer met frisse moed er tegenaan! Fijn om te lezen dat al die emoties erbij horen, hoe moeilijk soms ook.....

Liefs van Mar

Hoi mar107

Ja hè help je er tog een beetje door heen dacht ook een jaar gelden dat het onzin was ,,,maar nee het helpt egt nou suc6 voor morgen meid ;)

Het is zeker niet altijd makkelijk meid maar ben blij te lezen dat je weer frisse moed hebt gevonden en er weer tegenaan gaat! Heel veel succes in ronde 2 met Clomid en wie weet is dit de laatste ronde voor jullie! Dat zou mooi zijn! :)

Liefs Lynn.

Hey meid,

Je staat er zeker niet alleen in.
Het is ook allemaal niet niks.. ziekenhuis in ziekenhuis uit.
En al die emoties die erbij komen kijken. Soms (vaak) heb ik het ook helemaal gehad hoor..
Ik moet zeggen dat het wel fijn is om soms je ei hier kwijt te kunnen.

Onze tijd komt nog wel, hihi

Liefss

Heel veel succes met de Clomid weer deze ronde. Balen hoor, dat je weer een ronde verder bent. Volgende week echo''s dan?

Iedere maand is er een teveel.....

Ik ben in ronde 4 pas, en vind het nu al lang duren daar ik bij de eerste direct zwanger was.

Het liefste zou ik zien dat we de eerstvolgende NOD allemaal een positieve test hebben!

Succes morgen in het ziekenhuis, en RESPECT!!!!

Ik hoop dat je volgende maand je aan het lijste zwangeren mag gaan toevoegen!

Vandaag de echo gehad, morgen mag ik weer met Clomid starten. Goede nieuws van vandaag was wel dat de eisprong ook echt goed was! Daar is de energie dan weer :)

Terug
Bovenaan