Nieuwe ronde ...

A

Anoniem

Guest
Altijd weer spannend zo'n nieuwe ronde ...

Je probeert er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn maar af en toe hoor je een stemmetje die vraagt zal het nu raak zijn ? Gaan we nu 9 maanden lang zwanger zijn ? Ik kan weer normaal naar zwangere vrouwen kijken , ik kan weer lachen om grappige echo foto's ... Ik kan zeggen ik voel me best wel weer goed ...Ik ben wel weer aan de nieuwe ronde toe en wacht met veel liefde ( en stiekum weinig geduld ) af ...Je zou toch zeggen 3x is scheepsrecht dus duimen gekruisd en hopen dat deze gezegde waar mag zijn !!!

Eergister heb ik voor het eerst in mijn leven mijn eisprong gevoeld ..Dit was bizar en wou gelijk aan de klus slaan maar helaas kan dat niet alleen ...dus maar braaf tot s avonds gewacht ...
Wij hebben ons wel voor genomen te klussen wanneer wij er zin in hebben en niet meer verplicht om de dag ( wij doen het dan ook soms 3 dagen achter elkaar ) ...Je moet er plezier in hebben en van kunnen genieten dus dat gaan we nu ook doen .
Op 19 juni moet ik mijn nod hebben , en heb besloten als ik niet ongy word ik nog een week langer ga wachten met testen , dit om teleurstellingen te voorkomen ...

Sorry meiden voor mijn verhaal maar wou het graag met jullie delen omdat jullie zo lief zijn geweest .
Het gaat echt weer goed met me , en ik hoop ook met jullie en laten we please lekker allemaal zwanger zijn !! mss kunnen we dan een gezellige middag met bolle buiken op het terras gaan zitten kletsen ;)

Veel Liefsss

Ik heb precies hetzelfde,...ook ik heb 2 miskramen achter elkaar gehad,...en hebben ook zoiets, gaan niet meer elke dag klussen, alhoewel mn man het wel leuk vond hahaha!Maar ook al wil je er niet mee bezig zijn, het is iets wat je zo graag wilt, dus onbewust denk je er toch wel aan, zeker als je in de vruchtbare periode zit!De eerste week na de menstruatie gaat nog wel, om er niet te veel aan te denken, maar dan,....slaat de stress en het willen van testen bij mij toe, misschien herken je het!
Ik ben blij dat het weer goed gaat met je!Gewoon zo frusterend dat je weet dat je wel zwanger kan worden, maar steeds niet blijft'plakken'.....maar in iedergeval, wat jij ook al zegt, 3 x is scheepsrechts!
Af en toe die goed bedoelde reactie's die ik krijg word ik ook gek van, heb nl. al 3 kinderen, en krijg dan te horen,...ach je moet er niet zo mee bezig zijn, je heb er toch 3!!!!WTF....heb nu leren zeggen dat 'ja dat is waar'het beste antwoord is, wantanders blijft de discussie.
Ik ga heel erg hopen dat je snel zwanger bent en dat we straks allebei in de februari mamma club zitten!!!
Liefs nance

nou wij vinden het soms moeilijk om een dag over te slaan ghihi ...
Ja nou ik heb dus al een paar dagen voor mijn ongy wil ik al beginnen met testen met de smoesjes ja dan weet ik wat ik wel en niet kan eten en drinken ...
Ik wil ook niet stressen maar onbewust gebeurd het toch !
JA die reactie zijn echt K*T ...zo hoor ik ach je hebt nog wel ff , je bent nog jong ...ook ik reageer dan ja dat is zo ...Ik hoop voor ons beide dat we snel mogen aan sluiten in de februari mama club !!
Suc6 !!

Liefsss

Respect meid!
Meer weet ik niet te zeggen.

Heel erg veel succes met alles!
Dikke knuffel

hoi justcarool en angel

hier ook behoorlijk bezig met ik wil zwanger zijn pffff na mijn mk ligt die focus hoger dan anders dus kan me wel voorstellen dat die teleurstelling nog groter is als je dat 2x mee maakt

ik duim me rot en hoop dat we in feb mama's kunnen klagen over de zwangerschapsklachtjes ;)

succes

Terug
Bovenaan