nieuwe schema"?

hallo allemaal ik heb zo vaak berichten geplaats om dat ik geen passende schema had.
nu doe ik zo 7 uur fles 10;00 1 potje fruit maar van die 4 mn potje     en 12 uur fles half 4 fles tussendoor water   ,half 6 1 potje groente 8 of 9 uur pap met bord ,soms met fles zo te zien gaat het goed dames dus dan mag ik water gefen vroeger geefd eik haar paar theelepeltjes water maar nu heeft ze die water echt nodig? en half 4 krijgt ze toch fles en half 6 groente de wijpverpleegkundige zei zo zit er te korte tijd tussen is het zo goed graag mening?
liefs adama

Hoi adama klinkt op zich goed maar krijg ze zo niet
te veel flessen? Ik ben er zelf al weer een poosje uit.
ik weet nog dat ik ook zoiets deed en ze maakte de flessen
nooit leeg toen zei het cb ja je geeft te veel flessen jij eet
toch ook geen 4x warm per dag? mmm toen heb ik 1 fles vervangen
door een liga papje of een lange vinger(soepstengel)
maar als jij een tevreden kindje hebt dan lijkt mij het wel goed.
je geeft dus tussendoor water?als zij haar flesjes leeg maakt is dat
geen probleem ik vind dat je een goed schema hebt maar ja mijn wondertje
is al 4 dus kan me niet goed meer herinneren

Hoi adama,

Ik moet je verklappen dat mijn schema er ongeveer hetzelfde uitziet als die van jou (behalve dat mijn dochter snachts nog komt en maar halve potjes eet) Jouw kindje drinkt nog genoeg dus zal nog geen extra water bijgeven. Maar ja dat is wat ik zou doen, want jij wil moet je zelf weten natuurlijk.

groetjes

Je kind krijgt voldoende vocht binnen via de melk en de hapjes, die theelepels met water zijn echt niet nodig Adama! Ik weet dat je ze graag wilt geven en ik weet ook dat je graag wilt horen dat het goed is om te doen, maar echt: het hoeft niet! En bij zo'n jong kindje kan extra water het buikje te vol maken, waardoor ze ander eten en melk minder goed willen.

Terug
Bovenaan