nieuwe schoenen!!

even de nieuwe schoenen van Noa showen:

Vind ze helemaal geweldig!!!!

En deze heb ik voor Delia gekocht (1,5 jaar)

Hopelijk past ze deze want ik heb ze zonder haar gekocht.

En deze heb ik ook nog voor Noa gekocht bij de scapino (7,95!):

lekker voor in de tuin!

Zoooo, weer helemaal uitgeleefd en gestresst met 2 kids in  teveel schoenenwinkels!

gr
Marielle

Leuke schoenen!!

Wij zijn afgelopen zaterdag al op pad geweest: drama!!

Merel heeft smalle voeten, en lage wreef waardoor veel schoenen van de zijkant te ruim zitten.
Ze zit echt net tegen maat 25 aan wat betekend dat we maat 26 schoen moeten hebben maar deze eigenlijk net iets te ruim zijn. Maar maat 25 is weer te klein.
Mijn man vind het heerlijk om zich te bemoeien met kleding en schoeisel van de kids dus dat leverd ook nog de nodige frustratie op!!!

Daarom ga ik zaterdag alleen met Merel op pad.

Marielle, ben jij bij smolders geweest in het dorp? Daar heb ik die schoentjes van Noa wel zien staan.
Ik had hele gave gezien voor Merel, alleen de prijs was minder gaaf: 92 euro!!!
Dat kan ik echt niet uitgeven, dus nog even verder zoeken hier... ik vind tot max 70 euro meeeeer dan genoeg!!

Groetjes Elise mv Merel en Thomas

vandaag ook schoenen gaan kopen met iris.
omdat iris goede schoenen moet met een stevige hiel en een kussentje aan de binnen kant van de voet.
moeten we een speciale schoenen winkel. (met merken als piedro en bunnies en twins)
ze had de keuze uit vier modelen en kleuren  ze heeft de roze gekozen.
helaas nog geen foto van.
groeten petra

Hoi,

Ik heb de schoenen inderdaad bij Smolders gekocht (72 euro, petit shoes). We waren eerst zaterdagochtend naar Verkuilen op de geldropseweg geweest. Druk!!!! en dat met een dreumes en een peuter, echt geen aanrader. Er waren teveel mensen met kinderen en te weinig verkopers. Vond de schoenen dit x ook tegenvallen.

Toen bij Nocs geweest in de vincent van goghstraat. LEuke schoenen van Bana maar die waren iets van 99 euro!!!!!

Scapino heeft ook leuke schoenen! Die van Delia (de witte, leer) waren maar 29 euro!

Ga je naar Eindhoven?

gr
Marielle

Ik wilde zaterdag naar Verkuilen gaan, vorig jaar zijn we daar goed geslaagd voor Merel, alleen de met de wintercollectie niet, toen hadden ze echt saaie schoenen!

Maar het is daar druk zeg je? pfff
En wat voor soort schoentjes hebben ze? ik zoek zilveren, wit of roze.

Ben ook in de van goghstraat geweest, maar inderdaad veels te duur, tegen de honderd euro! belachelijk toch eigenlijk!

We zijn afgelopen zaterdag in winkelcentrum woensel geweest bij bovendeert, maar daar hadden ze Merels maat niet meer.
En bij van Emmen schoenen, vind lelli kelly heel gaaf maar dat is allemaal te wijd voor haar helaas.
En ze hadden een lief schoentje staan voor 94 euro, dat was dus te duur.

Hopenlijk vinden we snel een paar leuke schoentjes..

Verder alles goed met jouw meiden?

En Elise, nog schoenen kunnen vinden voor Merel? Welke maat heeft ze nu?

Hier gaat alles perfect!!! de zusjes kunnen nu zo leuk spelen met elkaar (en soms ook echt niet haha). Nu ben ik heel blij met de weinig leeftijdsverschil. Ben nu ook babyspullen aan het verkopen, een derde gaat hier niet meer komen. We zijn heel gelukkig met ons 2 mooie en gezonde meiden.

En hoe gaat het bij jullie??

gr
Marielle

Terug
Bovenaan