nieuwe slaapkamer

Hallo,

Wij verwachten eind oktober ons tweede kindje. Onze zoon van 2 gaat verhuizen naar een nieuwe slaapkamer. Wie heeft er nog tips voor de inrichting van het kamertje (of wie weet hebben jullie nog leuke winkeladresjes. Wij wonen in Midden Nederland.  
Het vloeroppervlak is zo'n 4 bij 4 meter, maar de  schuine wand' begint al op zo'n halve meter boven de grond.

Ik zou kijken wat hij leuk vind. En voorlopig ook nog wel leuk blijft vinden. En dan een thema kamer maken.

Heb toevallig hier iemand die heeft een bob de bouwer kamer en ik heb een meetlat gemaakt van bob.

Dus als je een beetje handig bent of iemand kent die dat is kan je hele leuke dingen maken als decoratie.

Zelf heb ik al verschillende dingen gemaakt. Heel leuk, orgineel, en makkelijk vervangbaar.

Misschien is het leuk om hem een wand te laten beschilderen of een wand met schoolbordverf of magneet verf te beschilderen.

Groetjes en veel knutsel plezier.

Hoi,

Wij hebben op de kamer van onze zoon een muurschildering laten maken van winnie the pooh door iemand die er   ervaren in is.
Hij is er helemaal gek mee en het lijkt net echt je kunt je eigen thema aandragen jungle of iets in die trant.

Groetjes

Terug
Bovenaan