nieuwe spulletjes

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar leuke en hippe baby zaken.
Ik wil graag mijn babykamer modern en hip in richten.
Heeft iemand advies waar ik eens kan gaan kijken.
Ben ik trouwens snel ik ben vandaag 19 weken zwanger en weet al dat mijn kindje in week 38 geboren gaat worden.
groeten Roos
 
Hoi Roos,

Ik weet niet wat je verstaat onder hip???? maar bij de honderde kamertjes die wij hebben gezien vonden we er geen een mooi. We gaan het dus grotendeels zelf in elkaar flansen. Ook gaan we in oktober naar de jonge gezinnebeurs en misschien doen we daar ook nog leuke ideetjes op. Als je van felle kleuren houd vind ik dat ze bij de ikea ook gafe spullen hebben, wij gaan daar het een en ander vandaan halen.

SUCCES!!!!

Liefs, Ank
 
Wat is Anoniem toch weer Grappig hè?Not.

Misschien een stomme vraag Roos, maar hoe weet je precies dat het in week 38 geboren gaat worden, het kan immers vroeger of later. Of bedoelde je het niet zo letterlijk ;)

Ik hoop dat je leuke spulletjes zult vinden voor de babykamer, succes! Op baby.pagina.nl kan je ook wel veel vinden.

Liefs
 
Hoi Barbarella,

Ik vind anoniem inderdaad not grappig.

ja ik bedoelde het wel letterlijk ik heb een medische indicatie door dat ik iets meer dan een jaar geleden bevallen ben van een doodgeboren kindje.
De vk en gyn hebben me verzekerd dat het dus eerder gehaald zou worden.

Ik ga maar eens op babypagina kijken.

liefs,
 
Inderdaad, Kidsfactory.nl ! Ik ben al in veel zaakjes geweest maar Kidsfactory is toch echt wel hip, fris en vrolijk... Succes en veel plezier met de inkopen en het inrichten!

Liefs, Julie
 
Ook vind je bij babypark.nl hippe meubeltjes als je goed zoekt, want ze hebben ook oubollige dingen. En trouwens, met hippe accessoires vrolijk je de boel ook leuk op!
 
Terug
Bovenaan