Nieuwe start...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Jullie hebben mij vast wel vaker op het forum gezien maar nu ben ik weer helemaal terug hoor!
Ben vanochtend bij de verloskundige geweest en die heeft bevestigd dat alles weer uit mijn lichaam is. (heb prille miskraam gehad). Hij hoopte mij dit jaar nog terug te zien. Nu, ik ook natuurlijk!!
Hij noemde dat het licht voor ons weer op groen stond na de 1e menstruatie. Helaas...we zijn alweer begonnen met klussen! Nu heeft mijn lichaam het ook niet zo zwaar gehad voor mijn gevoel.
Op 12 juni zette de miskraam echt door (voorheen bruine afscheiding) dus ik ga maar uit van 10 juli NOD..
Wanneer ik weer zwanger ben mag ik met 7 weken al komen voor een echo. Heel prettig natuurlijk. Hopen dat dit snel zo mag zijn!

Groetjes Ineke

Hi Ineke,

Nou, welkom terug hoor....hoewel ik je nog wel heb gelezen voor onze vakantie.

De reden dat je er eventje niet was, is erg jammer....een miskraam is natuurlijk niet niks.
Ik hoop voor je dat het snel weer raak is.

Liefs, Clau

Hoi,

Bedankt. Nee, een miskraam is zeker niet niks. Ik dacht dat ik het wel redelijk verwerkt had, voor zover dat kan. Maar nu ik vanmiddag te horen kreeg dat alles echt weg is is het wel weer even slikken.
Mijn collega heeft me dan vanavond ook naar huis gestuurd omdat het niet echt lekker ging. Ik werk als psychiatrisch verpleegkundige en dan moet je er voor de ander zijn maar ik moet er nu even voor mijzelf zijn!
De verloskundige hoopte mij dit jaar nog weer te zien en daar ga ik ook voor! We zijn al weer begonnen (verder gegaan) met klussen ookal staat het licht officieel pas op groen na de 1e menstruatie.

groetjes ineke

Hey hey

Denk idd goed aan je eigen lichaam

gelukkig dat je ook zo naar huis kon

Ik wens je sterkte en hoop dat het ook bij jou

snel raak mag zijn

groetjes natasja

Oja moet ik je weer voor 10 juli op de lijst zetten

In welke ronde moet ik je dan zetten

veel liefs hou je taai

x natasja

Hoi Sas,

Ja, ik denk dat het de 10e moet zijn. Beetje onduidelijk omdat het allemaal begon met bruine afscheiding etc.
Ik ben eind maart gestopt met de pil, in april ongesteld geweest en in mei al niet meer.
Zou dan toch de 4e ronde zijn, de miskraam meegeteld. Of weer opnieuw de 1e ronde want ik was natuurlijk wel zwanger!
Lastig zeg. Hou maar de 4e ronde aan...(helaas).
Vanmiddag heerlijk geklust, ik dacht namelijk een eisprong te voelen. Wat menstruatieachtige pijn en wat steekjes, hoofdpijn. We zien het wel. Ik ben er weer helemaal klaar voor en mijn prins op het witte paard ook!!

Liefs Ineke

Hi Lineke,

Hihihi...met dit warme weer klussen is niet niks he.

Wij hebben rond dezelfde dag NOD, ik de 8e, jij de 10e.
Dus moeten we ook ongeveer dezelfde dagen klussen.
Het valt niet altijd mee met deze hitte, maar het gaat ons ook nog altijd prima af....hihi.

Nou, succes nog even de komende periode. Wij blijven in ieder geval nog even doorgaan met om de dag klussen. En dan komt die nare periode van wachten weer, op die NOD.

Liefs, Clau

Hoi Clau,

Suc6 jullie ook met klussen natuurlijk en wie weet kletsen we straks   samen verder p het ZWANGER ZIJN!!! fourm... Zou erg leuk zijn natuurlijk.

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan