Nieuwe start

Hoi allemaal,

Graag wil ik mijn verhaal hier kwijt. Ik heb in november 2010 (1e zwangerschap) een miskraam gehad na 5,5 week. Vervolgens was ik vrij snel weer zwanger; helaas heb ik vorig week opnieuw een miskraam gehad (ik zou 9 weken moeten zijn, maar met 6 weken is het mis gegaan); had wel al een 1e echo gehad met een kloppend hartje.

De VK zei dat ik niet hoef te wachten tot ik weer ongesteld word en we gaan dan ook direct weer verder. Het zwanger worden is geen probleem, maar het zwanger blijven wel.

Groet,
Isa

Hay Isa,

Wat erg meid, twee keer zo,n klap! Ik vind het heel erg voor je, voor jullie! Ik ken dat probleem van verder groeien, al is het bij mij tot nu toe één keer gebeurd............oneerlijk hé? Ik wens je heel veel succes de komende tijd.....en die twee kleintjes blijven altijd bij je!

Liefs Jessica

Hallo,

Wat ontzettend naar. Zo snel achter elkaar. Ik heb inmiddels 1 gezond zoontje van net 3 jaar, maar we wilden direct daarna een 2e. Helaas. Vorig jaar 2 miskramen gehad (beide na IUI), maar verder nog niks. Druk bezig in de medische molen, maar ook dat vlot niet.

Heel veel sterkte!!

Hey Isa,

Heel veel sterkte!
Ik heb ongeveer het zelfde mee gemaakt (miskraam in dec en afgelopen weekend).
Hoop dat je het een plekje kunt geven. En daarnaast met goed moed door kunt naar de volgende ronde.

Veel liefde, geluk en natuurlijk gezondheid gewenst!
Liefs Lisette

hallo
ik heb het als op 8 maanden tijd 3 keer moeten meemaken en ook 2 keer achter elkaar
is moeilijk en heb even 2 maanden stop gehouden
want ben zo zwanger net als wat je zegt
maar zwanger blijven lukt niet
veel succes
groetjes lacy

Terug
Bovenaan