Nieuwe terugplaatsing/ICSI poging na 1e kindje - Iemand ervaringen?

<p>Lieve moeders,</p><p>In januari gaan we opnieuw starten met een traject om een embryo die ingevroren is terug te plaatsen. Ik ben dan ongeveer een half jaar geleden bevallen en ik ben benieuwd hoe snel andere zwanger werden, nadat ze weer opnieuw probeerde zwanger te worden door middel van een terugplaatsing (tp) of door middel van ICSI? En hoelang was dit nadat je bevallen was van je eerste kindje? Heb je veel pogingen moeten ondergaan of ging het juist nu sneller wellicht? </p><p>Liefs</p>

Hoi,

Wij zijn bezig voor een 2de kindje met ingevroren embryo’s, nu alweer een jaar onderweg 2 x zwanger geweest wat beide een miskraam werd en 2 x negatief getest. Ons eerste kindje was een verse tp en die was meteen raak. Dat het nu bij ons niet wil lukken zegt natuurlijk niks over jou traject.. bij iedereen is het weer anders

Hoi Elize,
We wilden een jaar na de geboorte van onze oudste weer beginnen omdat het heel lang had geduurd voor ik zwanger was van de eerste. Eerst 6 x iui, toen 4 terugplaatsingen in een ivf-traject en uiteindelijk ben ik zwanger geraakt van het verse embryo van de 2e ivf-behandeling. Ik kreeg een cryo uit dezelfde behandeling in mijn eigen cyclus teruggeplaatst. En nu was meteen de eerste poging raak! Dat was even schakelen, je stelt je er op in dat het wel weer even gaat duren, maar dat hoeft dus niet zo te zijn. We hebben nu dus ongeveer 1 jaar en 9 maanden leeftijdsverschil tussen onze 2 kinderen :) Dus het kan snel gaan, hopelijk geldt dat ook voor jullie! Succes met de behandelingen!

Hoi EvaH,
Wat super fijn dat het meteen gelukt is! Gefeliciteerd!! Dus je bent nu zwanger van een cryo tp van de 2e IVF behandeling die je  al ondergaan had van de eerste als ik het goed begrijp?

Ons 2e zoontje is inmiddels alweer bijna een half jaar. Maar hij en zijn oudere broer komen inderdaad uit dezelfde ‘lichting’ van de ivf-behandeling. Wel heel bijzonder!

Terug
Bovenaan