Nieuwe tv programa over zwangerzijn iedere donderdag om 20.30 op ned 1

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

gisteren zat ik zo te zepen en kwam achter dat er een niewe programa over zwanger zijn op tv is. Hondert stellen met een kinderwens worden een jaar lang gevolgd.
Vandaag is herhalin op NED2 14.10-15.05. Programa heet BABYBOOM

Gisteren ook iemand gekeken?

Voor die het leuk vinden en tijd hebben KIJKEN !!!! Ik vond het wel leuk en zag stukjes voor de volgende keer en het wordt wel spanend.

Groetjes Boontje van novemberforum 38w1dzwanger

zou het graag willen zien maar donderdag avond is mijn prison break avond haha

hoi.ik heb gisteren ook gekeken.hartstikke leuk programma volgens mij.vond het ook leuk om 100 stellen tegelijk een zwangerschaps test te zien doen.heb net ff gekeken op de babyboom site.gr.karin

Hallo dames,

Ja, ik heb het ook gezien en vond het ook heel leuk. Nog een beetje rommelig zo het eerste programma, maar er moet natuurlijk nog vorm in komen. Zo'n test met z'n allen zou ik nou persoonlijk niet zo leuk vinden. Je zag dat er iets van 25 stellen zwanger waren en de rest niet. Dat is een beetje worstelen met je gevoelens lijkt me, want je bent dan heel blij dat je zwanger bent maar je gunt het die andere ook van harte natuurlijk. En andersom is dit ook heel moeilijk.
Verder denk ik dat het wel een leuk programma wordt. Ik moest wel lachen om dat stel dat hun "standje" ook echt voordeden.... HAHAHAHA!

Verder weet ik op de duitse RTL ook een programma. Het heet "Mein baby". Hier worden ook gezinnen gevolgd die een baby verwachten en  ze laten altijd  een bevalling zien. Je kunt de uitzendingen ook op internet volgen en het is iedere dag te zien om 10.30. Ook heel leuk, maar je moet natuurlijk wel een beetje duits begrijpen. http://rtl-now.rtl.de/mein_baby.php

Groetjes Mineko

Ik vond het wel een leuk programma om te zien.

Spannend al die mensen die een zwangerschapstest moeten doen, en als je dan hoort dat mensen al 4 1/2 jaar bezig zijn, lijkt me de klap ook zo groot!!
Ik denk wel dat ik het ga blijven volgen, er waren zeker stukjes bij die volgende week terug gaan komen die ik graag wil blijven zien.
Erg hoor dat meisje van 26 met MS.

Ben zelf rheuma patient 30 jaar en heb het al 7 jaar maar dit gaat heel erg goed. MS is zo'n onvoorspelbare ziekte weten wij ook helaas uit ervaring!! hoop voor hun ook dat ze snel zwanger zal zijn!

groetjes,

Suus

hoi suus heb je al op die site van baby boom gekeken?
dat meisje met ms is op dit moment ook in blijde verwachting.heel grappig die site.gr.karin

Heb het net in de herhaling gekeken...
Door dit te zien besef ik maar weer eens hoeveel geluk wij toch hebben; het is toch echt een wonder!
Zoveel mensen die er zo'n moeite voor moeten doen (waarvan er zeker op deze site ook een aantal zitten) en zoveel mensen waarbij het uiteindelijk niet lukt....
Wat moet dat moeilijk zijn en om dan met zo'n programma mee te doen en zo'n gezamelijke test te doen; en dan niet zwanger zijn terwijl  anderen staan te springen omdat ze het wel zijn....

Ik ben zooooo dankbaar dat ik dit wonder alweer voor de tweede keer mag meemaken!

Boontje: dank je voor de tip; nu besef ik pas weer wat een ontzettende geluksvogel ik ben!

Veel liefs Nika (36w5d zwanger van nr  2)  

Terug
Bovenaan