nieuwe update Daan

A

Anoniem

Guest
Nou meiden ben ik weer.
zaterdag weer getest, maar weer zo'n zelfde vaag .... streepje als twee weken geleden. Nu dus voor de vierde keer zo'n streepje, na een paar uur helemaal duidelijker zichtbaar.  Ook kruidvat test gedaan maar dan 's middags pas en daar was zo nodig nog vager een op de plaats van een streepje een soort streepje/schaduw te zien. dus weer niets wijzer.

Op advies van een vriendin vandaag een verloskundigenpraktijk gebeld en situatie uitgelegd, en nu ga ik morgen voor een echo. Ze kunnen het dat niet uitsluiten of er al dan niets iets zit omdat niet duidelijk is hoe ver ik dan zou zijn en of ze dan uberhaupt wel al iets kunnen zien, maar mede vanwege medicijngebruik waren ze wel heel aardig en meewerkend.
Morgen dus dag van de waarheid en als niets te zien is, dan moet ik me er maar bij neerleggen en mn komende NOD afwachten.

ik word gek van de spanning, dat kan ik jullie wel zeggen. Wat een maand al zeg... pfff

Bedankt dat ik weer ff lekker mn verhaal kwijt kan.

Liefs,
Daan

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));hoi hoi daan

pff nou daan harstikke spannend joh!!!
ik hou me erbij dat het toch niet zomaar kan dat je ALWEER zoon vaag streepje hebt!!!
ik heb goeie hoop voor je hoor ...vind het wel echt spannend !

heel veel succes
\
liefs lonneke

He Daan,

Balen zeg voor je,weet hoe het voelt heb ook al 10 dagen hetzelfde met testen!Nooit geen duidelijke streep,meer alsof je je hem zelf staat te verzinnen haha.Maar toch te zien.
Vandaag heb ik de huisarts gebeld om te vragen om een bloedtest,ze belt me zo terug hierover,of ik dit kan doen.Ben benieuwd.
Was zelf nog niet op het idee gekomen om gewoon contact op te nemen met een verloskundigepraktijk.
Misschien volgende stap.Ik slik ook medicatie en mede daarom wil ik zo snel mogelijk uitsluitsel.
Ben benieuwd hoe het bij je afloopt.
Hoe lang was jij overtijd eigenlijk?

Groetjes Ilona

het Lonsj.
precies daarom kan ik het dus ook niet begrijpen. Dat een test eens een keer een valse uitslag geeft kan ik nog inkomen, maar vier keer....
kan nu misschien ook iets met mn nieuwe cyclus te maken hebben (NOD tussen 9 en 15 dec). kweet het ook allemaal niet meer, maar hopelijk morgen meer duidelijkheid.

Ilona,
Ik heb met clear blue getest. ook al eens met de digitale maar die was zo'n twee weken geleden wel negatief.
het moest verboden worden he die vage testen, gewoon een streepje of niet....om gek van te worden.
ik kan niet echt spreken over overtijd want heb 3 weken geleden wel wat bloedverlies gehad, maar anders dan anders, zonder temperatuurdaling en heel donker eerder bruin  bloed en niet veel. das nu drie weken geleden. Ik dacht dan ook in eerste instantie gewoon ongi te zijn, maar de symptomen hielden aan. vandaar dat ik ben gaan testen.
Ik duim voor jullie en hou jullie op de hoogte.

Liefs,
Daan

Hoi daan

Ik had zaterdag al een berichtje voor je geplaatst. Dus je had weer een vage streep?? Tsjonge jonge wat erg!!!! Een streepje betekend nog steeds zwanger, maar je brengt ons hier allemaal wel erg in twijfel. Alhoewel ik het nog steeds denk hoor, dat je zwanger bent.

Maar goed, morgen krijg je een echo, das tenminste iets. Laat ons niet weer zo lang in spanning zitten he? Ik duim loeihard voor je!!

liefs janine

Terug
Bovenaan