nieuwe update

A

Anoniem

Guest
hé lieve meiden,

aller eerst heb ik een andere huisarts, dus kan nu mij oude huisarts opzeggen en mij dossier laten doorsturen naar de nieuwe. dan zou ik volgende week een afspraak kunnen maken bij mijn nieuwe huisarts.

vandaag zou ik weer opnieuw ongesteld moeten worden maar zoals ik al had verwacht helemaal niets. heb vanmorgen getest met cb en de uitslag is er verrassend NEGATIEF. wel heb ik al een paar dagen pijn in de onderbuik en een zeurende pijn link boven de lies die een aantal uren aanhoud en daarna even verdwijnd om vervolgens weer terug te keren. ben nog steeds niet moe of misselijk. af en toe pijnlijke steken in de borst maar daar blijft het ook bij.
met andere woorden we wachten weer af.

Jeetje meid nog steeds geen zekerheid!
wel fijn een andere huisarts!
liefs

Wat een onzekerheid zeg! Hoop voor je dat je nieuwe ha je verder kan helpen.
Succes.

Liefs

Het is maar niets he meid! wat een gedoe.. hopelijk heeft je nieuwe ha een goede oplossing!! en mag het snel op gang komen...
Kussies

Nog steeds in afwachting dus. Wel fijn dat je nu bij de andere ha terecht kan! Hopelijk kan hij je verder helpen wat dit kan zo ook niet!

Veel succes meid!!!!
Liefs Ciomama

ik zat net bij de nod lijst te kijken en dacht dat staat ook stom hilda29 1 kindje nog steeds geen menstruatie. is net of ik niet reageer, of een foutje in de lijst.
net heerlijk gedoucht en het eerste wat m opviel was dat de aders in mijn borsen zichtbaarder worden heb stiekum nog steeds hoop. alhoewel de hoop het ene moment heel sterk aanwezig is het andere moment heb ik toataal geen hoop en wens ik meaelf een menstruatie toe. lekker tegenstrijdig.

ik ga nu toch maar meer op mijn borsten letten heb ze ook al aan me vriend laten zien maar die zag weinig arrrh mannen.

groetjes hilda

Pffff... het blijft een slopende periode! Nog steeds niets, positief of negatief (behalve de test dan, hmm..)

ik hoop echt dat je nieuwe huisarts je een stuk serieuzer neemt, wnt zo schiet het niet op!

Je bent nu officieel 4 weken over tijd??

Liefs Daisy

klinkt wal stoer 4 weken overtijd, je moet er alleen niet bij zeggen dat de test negatief is. de mensen denken en stiekum ikzelf ook wel eens dat je zwanger bent haha.
ga woensdag weer testen.

groetjes hilda

Terug
Bovenaan