nieuwe update!!

A

Anoniem

Guest
Ook al had ik hier tijdelijk afscheid genomen.. ik lees en leef elke dag met jullie mee!!

hier ff een kleine update:
Met de depressie gaat het niet goed.. is erger geworden. Gelukkig mag ik a.s. vrijdag weer naar de psycholoog en binnenkort naar het ggz.

Ik had hier al verteld dat ik dit jaar nog een kijkoperatie zou krijgen.. Het zou binnen een paar weken zijn zeiden ze. Maar inmiddels 4 weken verder.. Vanmiddag rond half 5 ging de telefoon. Of ik morgenochtend om 9.00 uur int ziekenhuis wil zijn voor de operatie!!!!!!!!!!!!!!! Er had iemand afgebeld dus ik mag daarvoor in de plek.

Dan kunnen we daarna hopelijk eindelijk weer verder.!

Erg snel dus..

Liefs!!

Jeetje, meisje toch. Wat vlug ineens. Wens je veel succes.
Sterkte met je herstel.

Sterkte meid! Niet best, de depressie... :-(
Succes met de kijkoperatie, hopelijk komt er wat uit en ben je snel zwanger daarna.
Groetjes!

Sterkte muis! Neem alle tijd die je nodig hebt om te herstellen. Een depressie is niet zomaar voorbij.

Succes met de operatie morgen, toch nog een lichtpuntje in de duisternis!

Dikke knuffel van mij!

Liefs Daisy

Sterkte lieverd! Ik hoop dat je operatie voorspoedig verloopt en pas goed op jezelf!

Ik vind het echt heel klote voor je! Blijf in jezelf geloven en geef de moed niet op, kanjer! En het is echt heel goed dat je je hand hebt uitgestoken voor hulp!

Dikke knuff Lynn.

wat enorm vervelend voor je dat de depressie erger is geworden! Ik hoop voor je dat ze je goed kunnen helpen en begeleiden bij de psycholoog en het ggz.
heel veel sterkte daarmee!

En nu, nu zit je al in het ziekenhuis.....ontzettend spannend!! Hopen dat je nu ook daar wijzer zult worden!

Liefs

Terug
Bovenaan